با بهبودهای جدید AR Emoji سامسونگ، آواتارهایی شبیه به خودتان بسازید!

ar-emoji با بهبودهای جدید AR Emoji سامسونگ، آواتارهایی شبیه به خودتان بسازید!

اخیرا گزارش دادیم که سامسونگ تصمیم به ارایه یک آپدیت جدید برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس دارد که در کنار امکانات بسیاری شامل بهبودهایی برای پلت‌فرم واقعیت افزوده ایموجی خواهد بود.

این پلت‌فرم علاوه بر ویژگی‌های جدید، شامل قابلیت ردیابی چهره بهبودیافته و گزینه‌های شخصی‌سازی جدید برای ساخت آواتارهای مجازی جهت شبیه‌سازی هرچه بهتر چهره کاربر است. ابتکار اصلی واقعیت افزوده ایموجی این است که به‌طور خودبه‌خودی صورت شما را تبدیل به کاراکتر سه‌بعدی می‌کند. اما برای دقت نتایج، به‌روزرسانی جدید یک ویرایشگر جدید به‌نام My Emoji معرفی کرده که ابزارهای ساده‌ای را برای تغییرهای ظریف در آواتار ایجاد شده فراهم می‌نماید.

اینکه چقدر طول خواهد کشید تا این واقعیت افزوده فراگیر شود و مردم آواتارهای عجیب و غریب خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، مشخص نیست.

آپدیت جدید، همچنین قابلیت ردیابی چهره را بهبود بخشیده است، به‌نحوی‌ که به گفته سامسونگ شاهد افزایش ۶۵ درصدی در نقاط تشخیص‌داده شده خواهیم بود. به‌عبارت دیگر، این ویژگی امکان ارزیابی بهتر صورت شما و محل قرارگیری دقیق سر، لب و چشم‌هایتان را مهیا می‌کند. در نهایت اینکه امکان افزایش سرعت فریم نیز در این واقعیت افزوده وجود خواهد داشت که کار با آن را بر روی نمایشگرهای شما روان‌تر خواهد کرد.

ar-emoji-450x300 با بهبودهای جدید AR Emoji سامسونگ، آواتارهایی شبیه به خودتان بسازید!

نوشته با بهبودهای جدید AR Emoji سامسونگ، آواتارهایی شبیه به خودتان بسازید! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.