با بهترین ایرفون‌های بازار آشنا شوید

ایرفون

اگر بخواهید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید، در نتیجه نیاز به یک ایرفون دارید. این دسته از گجت‌ها در مدل و قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شوند و هر کدام از طراحی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی سود می‌برند. همین باعث سردرگمی کاربران شده و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های دیوایس‌ها کنید. با این حال، راهنماها پیش‌روی‌تان قرار دارند. در این نوبت قصد داریم تا با بهترین ایرفون‌های بازار آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


شور SE535

ایرفون

اگر به‌دنبال یکی از برترین دیوایس‌های بازار هستید و می‌خواهید به‌صورت حرفه‌ای موزیک را ادامه دهید، پس حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. کمپانی شور جز بهترین تولیدکنندگان حوزه صدا شمرده می‌شود و تا حالا از محصولات باکیفیتی پرده برداشته. خوش‌بختانه SE535 نیز از این قاعد مستثنی نیست. طراحی جذاب و چشم‌گیر ایرفون ظاهری خاص به آن بخشیده و همچنین دیزاین ارگونومیک استفاده طولانی‌مدت از گجت را راحت‌تر می‌سازد. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد که رابطی با روکش طلا دارد. SE535 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و به این ترتیب گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران محسوب می‌شود. چراکه حتی در حین ورزش کردن و در باشگاه‌ها می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. گفتنی‌ست کیفیت پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید ایرفون شور است. در حقیقت موزیک‌ها در SE535 از شفافیت بی‌نظیر و صدای بم بالایی برخوردار هستند که کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند.

قیمت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان 

بوز SoundSport Free

ایرفون

اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و برای همین ورزشکاران به‌راحتی می‌توانند از SoundSport Free بهره بگیرند. چراکه بدون مزاحمت سیم‌ها قادرند موزیک‌های دل‌خواه‌ خود را پلی نموده و از طرفی به دوچرخه‌سواری، دویدن و پیاده‌روی بپردازند. وزن کم و طراحی مهندسی‌‌شده، حمل و نقل دیوایس را ساده‌تر و استفاده طولانی‌مدت از آن را لذت‌‌بخش‌تر نموده و دلیلی برای خرید SoundSport Free به‌حساب می‌آید. کیفیت بالای پخش صدا این مدل را متمایز نموده و لازم به‌ذکر است که موسیقی‌ها با میزان باس مطلوب پخش خواهند شد و به‌لطف تکنولوژی‌های مختلف SoundSport Free موزیک‌ها با وضوح بالایی پلی می‌گردند. محصول بوز در برابر آب شیرین، رطوبت و عرق دوام می‌آورد و به این ترتیب همراهی خوبی برای افراد ماجراجو و عاشق سفر شمرده می‌شود. باتری ایرفون به شما این امکان را می‌دهد تا چندین ساعت به پلی‌لیست خود گوش کنید.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سونی WF-SP700N

ایرفون

طراحی ارگونومیک و مدرن یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی WF-SP700N است. اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث انجام می‌شود و در نتیجه بدون مزاحمت سیم‌ها می‌توانید به موزیک‌های دل‌خواه خود گوش دهید و در عین حال کارهای‌تان را به پایان برسانید. میکروفونی هم تدارک دیده شده تا بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. کیفیت پخش صدا در سطح بهترین‌های بازار قرار دارد و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. محفظه شارژی هم به‌چشم می‌خورد که به‌صورت یک شارژر همراه عمل می‌نماید. پس WF-SP700N گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سفر محسوب می‌شود. چراکه در شرایط مختلف و بدون حضور پریز برق می‌توانید از محفظه شارژ بهره بگیرید و گجت را فول‌شارژ کنید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

موتورولا VerveOnes

ایرفون

شرکت سازنده تکنولوژی بلوتوث را برای‌تان فراهم آورده تا بدون دردسر به موزیک‌ها گوش دهید و همچنین به انجام کارهایی مثل ورزش کردن بپردازید. میکروفون‌های حساسی هم به‌کار گرفته شده تا برقراری تماس ممکن شود. کیفیت پخش صدا بیش‌تر یوزرها را راضی می‌کند و در سطح بالایی قرار دارد. گفتنی‌ست موسیقی‌ها از میزان باس مناسب و وضوح خوبی برخوردار هستند. موتورولا از یک باتری غول‌پیکر در VerveOnes بهره برده تا با یک‌بار شارژ تا چندین ساعت قادر به استفاده از ایرفون باشید.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

پرومیت PrimeBud

ایرفون

برای این‌که بدون مزاحمت سیم‌ به پلی‌لیست‌تان گوش دهید، تولیدکننده از فن‌آوری بی‌سیم در محصول خود سود جسته. تکنولوژی بلوتوث ۴.۲ با سرعت زیادی اطلاعات را رد و بدل می‌کند و استفاده از PrimeBud را جذاب‌تر کرده. میکروفونی با قابلیت حذف نویز محیط تدارک دیده شده که نوید برقراری تماس‌های بی‌نقص را می‌دهد. کیفیت بالای پخش صدا به دلیل اصلی برای خرید این دیوایس تبدیل شده و گفتنی‌ست موزیک‌ها تقریبا بدون هیچ کم و کاستی پلی می‌شوند و از شفافیت بالایی بهره می‌برند. باتری بزرگی هم در PrimeBud قرار گرفته تا ساعت‌ها به پخش موسیقی‌ها بپردازید. محفظه شارژ ایرفون‌ نیز مانند یک پاور بانک عمل کرده و می‌تواند تا ۳ بار گوشی‌ها را فول‌شارژ نماید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

جی‌وی‌سی HA-FX39BT

ایرفون

این دسته از ایرفون‌ها گزینه‌ای بسیار مناسب برای ورزشکاران به‌حساب می‌آیند. چراکه به واسطه وزن کم خود استفاده طولانی‌مدت از دیوایس را راحت‌تر می‌‌کنند. کافی‌ست HA-FX39BT را دور گردن خود بیندازید و سپس گوشی‌ها را در گوش‌تان فرو ببرید. به این ترتیب می‌توانید هم به موزیک‌ها گوش دهید و هم به دویدن، پیاده‌روی و… بپردازید. بی‌تردید کیفیت پخش صدا بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند و در واقع موسیقی‌ها با شفافیت بالا پلی می‌شوند. باتری بزرگی هم در HA-FX39BT به‌کار گرفته شده که عمر خوبی را برای گجت رقم زده و تا ساعت‌ها قادر به استفاده از محصول جی‌وی‌سی خواهید بود.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

نوشته با بهترین ایرفون‌های بازار آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.