با بهترین هندزفری‌های سونی آشنا شوید

هندزفری

موسیقی‌ قسمت مهمی از زندگی انسان محسوب می‌شود که با شنیدن آن آرامش می‌گیریم، انرژی‌مان بیش‌تر می‌شود یا گریه می‌کنیم. جدای از این، موزیک‌ها را می‌توان با گجت‌های متفاوتی شنید و از‌ آن لذت برد. بی‌تردید یکی از محبو‌ب‌ترین دیوایس‌ها، هندزفری‌ها هستند. با کمک این دستگاه گوش دادن به موسیقی‌ها راحت شده و در ضمن مزاحمتی هم برای دیگران ایجاد نمی‌کنیم. اگر به‌دنبال باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین هندزفری‌های بازار هستید و می‌خواهید با برترین‌های شرکت سونی آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


SBH70

هندزفری

هندزفری‌ها انواع متفاوتی دارند و نک‌بندها نیز جز این خانواده پرطرف‌‌دار به‌شمار می‌روند. استفاده از این دستگاه‌ها به مراتب ساده‌تر از دیگر گجت‌های بازار است. فقط کافی‌ست نک‌بند را روی گردن‌ خود قرار داده و سپس با کمک گوشی دیوایس به پلی‌لیست‌تان گوش دهید. خوش‌بختانه سونی نیز اقدام به تولید یکی از همین هندزفری‌های خاص نموده که SBH70 نام گرفته. این گجت از فن‌آوری بلوتوث سود می‌برد و در نتیجه گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌شود. چراکه بدون مزاحمت سیم‌ها می‌توانید موزیک‌های دل‌خواه‌ خود را پلی کنید و در عین حال به دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا دویدن بپردازید. با این همه، کیفیت پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید یک هندزفری است و SBH70 از این قاعده مستثنی نیست. محصول ژاپنی موسیقی‌ها را با شفافیت بالا و جزئیات بسیار پخش می‌کند و تقریبا هر کاربری را راضی می‌نماید. قابلیت کاهش نویز هم در نظر گرفته شده تا صدای محیط کاهش یابد و با خاطری آسوده از پلی‌لیست خود لذت ببرید. گفتنی‌ست سونی از یک باتری با ظرفیت بالا در SBH70 سود جسته که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها به موسیقی گوش دهید. این مدل در برابر آب شیرین و عرق هم مقاوم است و به این ترتیب از آن می‌توانید در زیر باران یا باشگاه بهره بگیرید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

SBH56

هندزفری

SBH56 یکی از دیوایس‌های جذاب سونی شمرده می‌شود که مجهز به تکنولوژی ان‌اف‌سی و بلوتوث است. پس می‌توانید بدون مزاحمت سیم‌ها هم به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید و هم کارتان را انجام دهید. کنترلرهایی روی بدنه تعبیه شده تا بدون کمک اسمارت فون موزیک را متوقف کنید، صدا را کم و زیاد کنید یا ترک بعدی را پخش نمایید. در حقیقت SBH56 مثل یک پخش‌کننده عمل می‌کند که به‌عنوان مثال به کت یا پیراهن شما می‌چسبد و به‌راحتی قابل استفاده است. میکروفونی هم در اختیارتان قرار گرفته تا با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و همچنین قادر به پاسخ دادن تماس‌ها باشید. ناگفته نماند یک باتری با ظرفیت بالا نیز درون SBH56 تعبیه گشته و به این ترتیب ساعت‌ها قادر به پخش پلی‌لیست‌تان خواهید بود. به‌لطف فن‌آوری‌های مختلف کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار داد و نظر هر کسی را جلب می‌نماید. به‌طور کل اگر می‌خواهید صاحب یک هندزفری حرفه‌ای شوید، SBH56 را فراموش نکنید.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

SBH24

هندزفری

تکنولوژی بلوتوث و ان‌اف‌سی این مدل را به محصولی جذاب تبدیل کرده که گزینه بسیار خوبی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش به‌حساب می‌آید. در نتیجه بدون حضور کابل می‌توانید به پیاده‌روی یا هر کار دیگری بپردازید و در عین حال پلی‌لیست خود را پخش نمایید. کنترلرهایی نیز روی دستگاه به‌چشم می‌خورد که نیاز شما را به گوشی هوشمند کم‌تر می‌کند و قادرید ولوم را کم و زیاد کنید، موسیقی را متوقف نمایید و… گذشته از این، وزن کم SBH24 باعث گشته تا بهره‌گیری از آن راحت‌تر شود و مطمئن باشید گجت سونی هیچ مشکل یا مزاحمتی را برای‌تان ایجاد نمی‌کند. کیفیت پخش صدا نیز طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند و موزیک‌ها با میزان باس مناسب و وضوح بالا پلی می‌شوند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

MH-755

هندزفری

اگر مایل به پرداخت مبلغ زیادی برای خرید یک هندزفری نیستید، پس این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. دیزاین ساده و مدرن MH-755 موجب شده تا به دیوایسی چشم‌گیر مبدل شود. خوش‌بختانه کمپانی سازنده محصول خود را در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه کرده. به این ترتیب با توجه به سلیقه خودتان قادر به انتخاب هندزفری آینده‌تان خواهید بود. کیفیت پخش صدا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی MH-755 به‌حساب می‌آید و موسیقی‌ها با شفافیت رضایت‌بخش پلی می‌شوند. کنترلرهایی نیز روی سیم طراحی گشته تا بدون کمک موبایل هوشمند صدا را کم و زیاد کنید یا موزیک را متوقف سازید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

MH750

هندزفری

برای این‌که نیاز شما به اسمارت فون کم‌تر شود و با خاطری آسوده از هندزفری بهره بجویید، تولیدکننده دکمه‌هایی روی کابل دیوایس قرار داده تا صدا را کم و زیاد کنید، موزیک‌ها را متوقف نمایید یا ترک بعدی را پخش کنید. گفتنی‌ست میکروفونی در اختیارتان قرار گرفته تا با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و به‌راحتی قادر به پاسخ دادن تماس‌ها باشید. با این حال، اصلی‌ترین دلیل برای خرید MH750 کیفیت پخش صداست. محصول ژاپنی با کمک تکنولوژی‌های گوناگون موسیقی‌ها را با وضوح قابل‌قبول و میزان نویز نسبتا کم پلی می‌نماید و می‌تواند بیش‌تر یوزرها را راضی کند.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

نوشته با بهترین هندزفری‌های سونی آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.