با خریداری تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ، گوشی گلکسی S22 رایگان دریافت کنید!

جدیدترین سری از تلویزیون‌های هوشمند Neo QLED 2022 شرکت سامسونگ ضمن برگزاری نمایشگاه CES 2022 رسما معرفی شدند. این تلویزیون‌ها به نوبه خود خیره‌کننده‌ به‌نظر می‌رسند؛ اما اکنون غول کره‌ای در تلاش است تا لبخند رضایت را روی صورت مشتریان خود در ایالات‌متحده بنشاند.

سامسونگ با ارائه یک پیشنهاد جالب برای مدت زمانی محدود اعلام کرده که خریداران تلویزیون‌های Neo QLED از تخفیف در قیمت خرده فروشی این محصولات بهره‌مند شده و یک گوشی پرچم‌دار گلکسی S22 را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این پیشنهاد برای مدل‌های Neo QLED 2022 اعمال شده و شامل نسخه پایه گلکسی S22 با ارزش 799 دلار می‌شود.

در حال حاضر تلویزیون 65 اینچی QN800B ارزان‌‌ترین مدل Neo QLED سامسونگ به‌شمار رفته و پس از اعمال تخفیف با قیمت‌‌گذاری 3299 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد (قیمت این مدل بدون احتساب تخفیف برابر با 3499 دلار است).

تلویزیون QN800B از رزولوشن 8K، پردازنده کوانتومی عصبی 8K، استاندارد +HDR10 و 4 کانکتور HDMI برخوردار است. این تلویزیون از قابلیت Wireless DeX و اپلیکیشن‌ Samsung Health پشتیبانی نموده و سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کند. تلویزیون‌های سری Neo QLED با دستیارهای مجازی داخلی از جمله الکسا و گوگل اسیستنت عرضه می‌شوند. در عین‌حال مدل پایه گلکسی S22 یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار قلمداد شده و بی‌تردید یک هدیه هیجان‌انگیز محسوب می‌شود.

سری گلکسی S22 در بازار ایالات‌متحده با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام عرضه می‌شود. این پرچم‌دار از یک نمایشگر جمع‌وجور 6.1 اینچی داینامیک آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی بهره می‌گیرد. این هندست یکی از بهترین گزینه‌ها جهت اجرای Wireless DeX روی یک تلویزیون به‌شمار می‌رود.

نوشته با خریداری تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ، گوشی گلکسی S22 رایگان دریافت کنید! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.