با خرید آیفون از تسهیلات ویژه ی بازرگانی سیب برخوردار شوید

اگر حساسیت زیادی روی حریم خصوصی خود دارید یا اطلاعات ارزشمندی را روی گوشی خود نگه می دارید، شاید بتوان گفت که ایمن ترین گوشی برای شما، هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری، گوشی آیفون باشد. با توجه به ضوابط سخت گیرانه اپل برای انتشار اپلیکیشن های iOS، تمامی اپ های موجود در اپ استور، با کیفیت و بسیار ایمن هستند. امنیت سخت افزاری گوشی های آیفون نیز بسیار بالاست و سرقت آن ها را بسیار دشوار می کند.

گوشی های آیفون با تمام مزایایی که دارند، بسیار گران قیمت هستند و این مسئله در کشور ما با توجه به پایین بودن ارزش پول ملی در مقایسه با دلار آمریکا و افزایش روز به روز این فاصله، نمود بیشتری دارد. بنابراین، خرید نقدی گوشی آیفون برای طیف گسترده ای از افراد جامعه، به هیچ وجه امکان پذیر نیست. از سوی دیگر، امنیت و ماندگاری بالای این گوشی ها در مقایسه با گوشی های دیگر موجود در بازار، که آن ها هم روز به روز در حال گران تر شدن هستند، خرید آیفون را با وجود قمیت بالاترش، به بهترین گزینه تبدیل کرده است. با خرید آیفون به نوعی سرمایه گذاری بی دردسری نیز خواهید داشت.

 

حتما از قیمت آیفون ۱۱ خبردار هستید، شما می توانید پرطرفدارترین گوشی های اپل را که گوشی های سری آیفون ۱۱ هستند را به راحتی و بدون نیاز به پرداخت یکجای مبلغی سنگین، خریداری کنید. در این روزها که همگی منتظر ورود آیفون ۱۲ به بازار هستند، کافی است بازرگانی سیب با تسهیلات بسیار خوبش خیلی ها را امیدوار کرده که بتوانند به صورت قسطی این گوشی اپل را نیز بخرند و از آیفون ۱۱ خود به عنوان بخشی از مبلغ پیش پرداخت استفاده کنند تا خرید آیفون ۱۲ برای آن ها خیلی راحت و سبک شود.

بازرگانی سیب، با فرآهم آوردن تسهیلات بسیار عالی برای مشتریان محصولات اپل، امکان خرید طیف گسترده ای از این محصولات را برای خیلی ها فراهم آورده است. خرید قسطی گوشی آیفون از فروشگاه بازرگانی سیب به این صورت است که مشتری باید حداقل ۴۰ درصد از مبلغ کل را بپردازد و این امکان وجود دارد که مابقی مبلغ به صورت اقساط تا حداکثر ۱۲ ماه و حداقل سه ماه پرداخت شود. برای دیگر محصولات اپل مانند اپل واچ و ایرپاد احتیاج به پیش پرداخت نیست و تمام مبلغ به صورت اقساطی امکان پرداخت دارد.

 

یکی دیگر از تسهیلات بسیار عالی بازرگانی سیب برای مشتریان گوشی های هوشمند اپل، تعویض گوشی های آیفون قدیمی است. به این صورت که مشتری می تواند در هنگام خرید قسطی، گوشی قبلی خود را به عنوان پیش پرداخت یا بخشی از پیش پرداخت به بازرگانی سیب تحویل دهد. در سایت بازرگانی سیب، می توانید قیمت تقریبی گوشی آیفون قدیمی ببنید و در هنگام مراجعه حضوری، قیمت دقیق توسط کارشناس محاسبه و به شما اعلام می شود.

 

یکی از مزیت های خرید آیفون از بازرگانی سیب، امکان رزرو تلفنی است. به این صورت که در وبسایت بازرگانی سیب، می توانید گوشی مورد نظر خود را پس از مقایسه با دیگر گوشی ها انتخاب و اقساط و پیش پرداخت آن را با محسابه گر اقساطی دقیق این مجموعه محاسبه کرده و از طریق تماس با شرکت، زمانی مشخص برای خرید حضوری به همراه داشتن کارت ملی و دسته چک صیاد و پرینت حساب رزرو کنید. محاسبه قیمت با در نظر گرفتن قیمت رجیستر کردن گوشی انجام می شود.

کل فرایند خرید قسطی گوشی آیفون از بازرگانی سیب تنها ۴۵ دقیقه طول می کشد و به علاوه، قاب و گلس نیست به صورت رایگان روی گوشی نصب خواهند شد و هیچ هزینه ای مازاد بر پیش پرداخت در محل پرداخت نخواهید کرد.

نوشته با خرید آیفون از تسهیلات ویژه ی بازرگانی سیب برخوردار شوید اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.