با محتویات جعبه گلکسی نوت ۸ آشنا شوید

حالا دیگر گلکسی نوت 8 معرفی شده و کاربران می‌توانند از تاریخ 24 آگوست اقدام به پیش خرید آن کنند. سامسونگ با انتشار تصویری اقدام به نمایش محتویات جعبه نوت 8 نموده است. این تصویر نشان می‌دهد که کاربران پس از خرید این محصول چه چیزی دریافت خواهند کرد. محتویات از این قرار است:

1- دستگاه به همراه قلم S Pen

2- انبرک و نوک قلم

3- آداپتور USB

4- اتصال دهنده میکرو USB

5- اتصال دهنده USB Type-C

6- کابل USB

7- پین خروج

8- Earphone

محتویات این جعبه شاید برای کسانی که تا به حال از سری نوت خانواده سامسونگ استفاده نکرده باشند، کمی عجیب باشد. مثلا انبرک به چه دردی می‌خورد؟ برای جواب این سوال به آن دسته از کاربران باید گفت، کاربر می‌تواند نوک قلم S Pen را تعویض کند و برای بیرون کشیدن نوک قبلی می‌تواند از این انبرک استفاده کند.

یکی از وسایلی که با خرید نوت 8 به آن دسترسی خواهید داشت، هدفون AKG  با خروجی صدای مطلوب است. با توجه به سری‌های موجود در عکس، کاربر می‌تواند برای راحتی بیشتر سری هدفون خود را متناسب با اندازه گوش خود تعویض کند. دو آداپتور نیز موجود خواهند بود که یکی از آن‌ها میکرو USB به USB-C و دیگری با درگاه استاندارد USB-A به USB-C خواهد بود و به کاربر امکان می‌دهد تا از این طریق فلش را به گوشی خود متصل کند. در نهایت شاهد حضور یک آداپتور شارژ سریع در این بسته هستیم.

نوشته با محتویات جعبه گلکسی نوت ۸ آشنا شوید اولین بار در پدیدار شد.