با نصب این اپلیکیشن‌ها بهترین ولنتاین عمرتان را تجربه کنید!

۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) روز عشاق یا همان ولنتاین نام‌گذاری شده است. جدای از خریدن کادو، کارهایی هست که می‌شود با انجام آن‌ها این روز به یادماندنی را خاطره‌انگیزتر کرد. در این مطلب بهترین برنامه‌های رایگانی را که ایده‌های خوبی برای روز ولنتاین ارایه می‌دهند معرفی می‌کنیم تا ولنتاینی شیرین‌تر داشته باشید.

این برنامه‌ها کارهای مختلفی انجام می‌دهند؛ برای همین برای همه افراد مناسب هستند. به عنوان نمونه، یکی از آن‌ها پیشنهاد انجام کاری را بسته به مکانی که در آن حضور دارید به شما خواهد داد، برنامه دیگر رابطه شما را به یک مسابقه تبدیل می‌کند، برنامه دیگر آزمایش می‌کند که شما برای یکدیگر چگونه فردی هستید و مثل همیشه به عنوان پای ثابت روز ولنتاین، یکی از این برنامه‌ها موزیک‌های رمانتیک را برای شما آماده می‌کند.

BaeLife (بر پایه وب)

آیا در میان ایده‌های مختلف برای این‌که روز ولنتاین چه کاری انجام دهید گیر کرده‌اید؟ BaeLife یک برنامه مفید است که لیستی از پیشنهادات را برای این روز ارایه می‌دهد. حال این پیشنهادات بر اساس این‌که شب ولنتاین را با مخاطب خاص‌تان در خانه می‌گذارید یا این‌که به همراه عشق عزیزتر از جان‌تان به بیرون از خانه می‌روید متفاوت خواهد بود. این پیشنهادات مکان‌های متفاوت و کارهای مختلفی را شامل می‌شود.

برای مثال بهترین رستوران‌ها را به شما معرفی می‌کند، دستور پخت غذاهایی را می‌دهد که بتوانید با شریک خود میل کنید، موضوعاتی را برای عنوان گفت‌وگوهایتان پیشنهاد می‌کند و بازی‌ها، جشن‌ها، دیدن فیلم و خلاصه خیلی چیزهای دیگر نیز در این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. این برنامه با استقبال خوبی در ایالات متحده و انگلستان روبرو شده است. متاسفانه در این برنامه نمی‌توان از قابلیت ورود به فیس‌بوک و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی برای ارایه توصیه‌ها بهره برد.

۳۶Quetions in Love (بر پایه وب)

در یک مطالعه معروف، دو روان‌شناس به نام‌های آرتور و الین آرون که یک زوج محقق بودند، چیزهایی را که باعث می‌شوند مردم بر سر پاشنه یکدیگر سرازیر شوند، مورد تحقیق و بررسی قرار دادند. آن‌ها نتیجه تحقیقات خود را به صورت ۳۶ سوال درآوردند که از هر زوج پرسیده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز در روز ولنتاین این پرسش‌ها را بررسی کرده و به آن‌ها پاسخ دهید.

تئوری سوالات این است که برای یک زوج قدیمی، یک تمرین جدید مانند این می‌تواند نوع هیجان شدیدی را که اولین بار وقتی در دام عشق گرفتار شدند، دوباره روشن کند. برای یک زوج جدید (یا کسانی که در حال تبدیل شدن به یک زوج هستند) نیز این سوالات مفید است. به این ترتیب که شما را به یکدیگر نزدیک و یا اگر تفاهم نداشته باشید از هم دور می‌کند.

در هر صورت، این ۳۶ سوال یک فعالیت محبوب برای لحظات رمانتیک ولنتاین محسوب می‌شود. این پرسش‌ها واقعا شخصی هستند و شما را وادار می‌کند که درباره خودتان و یا شریکتان فکر کنید. انجام این کار چیزی حدود یک ساعت زمان نیاز داشته و به نظرم کاری است که هر زوجی باید آن را انجام دهند.

Happy Couple

این برنامه برای آن است که بفهمید شما و شریکتان چقد با یکدیگر هماهنگ هستید. حالت مسابقه‌ای این برنامه هیجان خاصی به هر فرد منتقل می‌کند. در این مسابقه شما باید به سوالاتی که از هر کدام‌تان پرسیده می‌شود، پاسخ دهید. هر چه پاسخ‌هایی که می‌دهید به واقعیت نزدیک‌تر باشد امتیاز بیش‌تری هم دریافت می‌کنید. در این برنامه مهم‌تر از همه این است که می‌توانید سطح رابطه خود را بهبود بخشیده و رابطه‌تان را نزدیک‌تر کنید.

این برنامه هر روز ۵ سوال از هر کدام‌تان می‌پرسد. سه سوال مشابه سوالی است که از شریک‌تان پرسیده می‌شود و دو سوال دیگر تصادفی است. می‌توانید پاسخ خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید یا این‌که توضیح بیش‌تری را در خصوص پاسخ خود یادداشت کنید. هنگامی که هر دوی شما به سوالات مشابه‌تان پاسخ دادید، می‌توانید ببینید که آیا جواب‌هایتان با یکدیگر تطابق دارد یا نه. اگر پاسخ‌هایتان نزدیک به هم نبود باید منتظر واکنش و توضیح هر دو طرف باشید.

این یک برنامه سرگرم‌کننده کوچک است و یکی از آن بازی‌هایی است که زوج‌ها باید در روز ولنتاین آن را امتحان کنند. به علاوه، حتی بعد از گذشت روز ولنتاین نیز می‌توانید اعلانات مورد بررسی روزانه را در اختیار داشته باشید تا چیزهای بیش‌تری درباره یکدیگر بفهیمد. این یکی از موارد مورد نیاز در هر رابطه‌ای است.مگر نه؟ برای دانلود رایگان نسخه اندرویدی این برنامه مهیج روی این لینک، دانلود نسخه آی‌او‌اس روی این لینک و دانلود نسخه ویندوز نیز روی این لینک کلیک کنید.

Kindu

در زندگی هرکس چیزهایی وجود دارد که به عنوان یک فانتزی برایش مطرح است. خیلی‌ها دوس دارند بعضی از این فانتزی‌ها را با شریک زندگی خود انجام دهند اما ممکن است از مطرح کردن آن خجالت بکشند. راه حل این مشکل اینجاست. نرم‌افزار کیندو راهی است که بدون خجالت کشیدن بتوانید متوجه شوید که چه نقطه اشتراکی بین فانتزی‌های شما و شریک زندگی‌تان وجود دارد و چه مواردی برای همیشه مخفی خواهند ماند.

نحوه کار با این برنامه به این صورت است که هم شما و هم شریک دلبندتان باید این برنامه را نصب کنید. از بخش کارت‌های کیندو به قسمت free Starter Pack مراجعه کرده تا فانتزی‌هایی مانند پختن یک شام رمانتیک و دادن یک ماساژ جسمانی احساساتی را ببینید. هم‌چنین شما می‌توانید به دلخواه کارت‌های جدید را به عنوان فانتزی خود ایجاد کنید. به طور مشخص، بسیاری از این ایده‌ها در نوع خود فطرتی بالغانه دارند و همین موضوع اهمیت محرمانه ماندن برخی از این ایده‌ها را مشخص می‌کند.

برای هر یک از کارت‌های کیندو می‌توانید گزینه‌های پسندیدن (لاو)، تنفر و البته گزینه “شاید” را انتخاب کنید. اگر گزینه انتخابی شما و شریکتان مطابق هم باشد آن را خواهید دید. اگر هم پاسخ‌هایتان تناقض داشته باشد این کارت‌ها محرمانه مانده و دور انداخته می‌شود. برای دانلود نسخه اندرویدی این برنامه جذاب روی این لینک و برای دانلود نسخه آی‌او‌اس روی این لینک کلیک کنید.

YouTube’s Romantic Playlist (بر پایه وب)

مگر می‌شود برای لذت بردن از شب ولنتاین از قید موزیک ملایم و احساساتی گذشت؟ در زیر می‌توانید لیست ۱۸ آهنگ معروفی را ببینید که مختص جشن ولنتاین بوده و آمار بازدید از آن‌ها در شب ولنتاین سر به فلک می‌زند. لیست کامل آهنگ‌های مخصوص ولنتاین از صدای شیرین Elton John گرفته تا آوازهای بی‌نظیر Barry White، همه و همه را می‌توانید از طریق این لینک در اختیار داشته باشید.

خبر خوب این است که نیاز نیست کل یوتیوب را به دنبال این آهنگ‌ها بگردید. تنها کافی است به این صفحه مراجعه کرده و آهنگ‌های مورد نظرتان را پخش کنید. البته این لیست پیش‌فرض بوده و قطع به یقین می‌توانید با سفارشی کردن لیست آهنگ‌های مورد نظرتان لحظات رمانتیک‌تری رقم بزنید.

نوشته با نصب این اپلیکیشن‌ها بهترین ولنتاین عمرتان را تجربه کنید! اولین بار در پدیدار شد.