با وارد کردن این شانزده حرف، مرورگر کروم منهدم می‌شود!

 

بر کسی پوشیده نیست که مرورگر کروم در طول سال‌های گذشته محبوبیت زیادی را به دست آورده و البته نصب شدن آن به عنوان مرورگر پیش فرض در اندروید نیز در این موفقیت نقش داشته است. اما در این میان برخی از مصرف زیاد رم در این مرورگر ناراضی هستند اما بیشتر مردم به دلیل قابلیت‌هایی که این مرورگر دارد، از مشکل مصرف رم آن چشم پوشی می‌کنند.

awsnap_story

افراد بسیاری از این مرورگر استفاده می‌کنند و در این بین باگ‌های زیادی نیز کشف شده است که آخرین باگ نیز توسط Andris Atteka کشف و توسط VentureBeat گزارش شده است. این باگ به این صورت است که در آن با نوشتن 16 کاراکتر کروم کرش می‌کند. این موضوع زیاد هم بد نیست اما هرچه که باشد باعث می‌شود کروم از کار بایستد.

http://a/%%30%30

در نگاه اول این موضوع چندان مشکل بزرگی به حساب نمی‌آید اما زمانی را تصور کنید که آدرس بالا یک هایپرلینک باشد و با کلیک ماوس بر روی آن شاهد کرش کردن مرورگر خواهید بود. با نوشتن این آدرس، صفحه Snap نمایش داده می‌شود و صفحه‌ای که در آن قرار دارید بسته خواهد شد.

با وجود این باگ، مهاجمان به سادگی می‌توانند صفحه مرورگر شما را ببندند. شما نیز می‌‌توانید با وارد کردن آدرس بالا در مرورگر کروم این موضوع را تجربه کنید.

نوشته با وارد کردن این شانزده حرف، مرورگر کروم منهدم می‌شود! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.