با کسب رضایت ۹۵ درصدی مشتریان، سپیدار سیستم موفق به دریافت «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» شد

شركت سپيدار سيستم، «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.
 
اعطای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان  به سپیدار سیستم، طی همایشی همزمان با روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان و در حضور ده‌ها مدیر ارشد دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های صدا و سیما صورت گرفت.
 
 شرکت سپیدار سیستم از زیرمجموعه‌های همکاران سیستم است که با هدف عرضه انحصاری محصولات "سپیدار" و "دشت" تاسیس شده و  مشتریان آن شرکت‌های کوچک و اصناف هستند. سپیدار سیستم توانسته در آخرین نظرسنجی انجام شده در نیمه دوم سال 94، رضایتمندی 95 درصد مشتریان خود را کسب کند. تعداد مشتریان دو محصول "سپیدار" و "دشت" به بیش از 20 هزار کسب و کار می‌رسد و حدود 400 نماینده فروش و خدمات در سراسر کشور این محصولات را عرضه می‌کنند.
 
 سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال در تاریخ نهم اسفند ماه، بنگاه‌های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی به عموم مردم معرفی کرده و گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به آن‌ها اعطا می‌کند.
 
طي اين مراسم، لوحي به عنوان رعایت حقوق مصرف كنندگان به بنگاه‌هاي منتخب اعطا شده و بنگاه هايي كه 2 سال پياپي اين لوح را دريافت کنند، تنديس رعایت حقوق مصرف كنندگان را دريافت می‌کنند.