با ۴ قابلیتی که کمبود آن‌ها در آی‌فون X حس می‌شود، آشنا شوید

مسلما آی‌فون X یک دستگاه زیبا بوده اما در مقایسه با دیگر پرچمداران بدون حاشیه نمایشگری که امسال دیدیم، شاید آنقدرها هم زیبا به‌نظر نرسد. پس آی‌فون X برای این‌که بتواند خودش را در دل ما جا کند، نیاز دارد که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حرفی برای زدن داشته باشد.

این آی‌فون از نظر خیلی‌ها بهترین در دنیا بوده و در واقع پیشرفته‌ترین آی‌فونی محسوب می‌شود که تا به‌حال ساخته شده است، اما هنوز کمبودی‌هایی در آن حس می‌شود. برای آشنایی با این موارد با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

 دکمه هوم

هنوز به نبود این دکمه عادت نکرده‌ایم و دیدن هندستی بدون آن کمی عجیب به‌نظر می‌رسد و ممکن است این حس تا چندین ماه هم در وجودمان بماند. پیش از این در شایعات شنیده بودیم که قرار است یک دکمه هوم مجازی زیر صفحه‌نمایش جای داده شود که به دلیل مشکل ایجاد شده، اپل از انجام این‌ کار منصرف شد و ما را با نبود دکمه هوم تنها گذاشت.

تاچ آی‌دی

اپل در واقع آن کمپانی بود که تاچ آی‌دی را وارد صنعت موبایل کرد. حالا این شرکت پیشگام تصمیم گرفته که قید این فناوری را بزند و جای آن را به Face ID بدهد. به‌نظر می‌رسد فیس آی‌دی یک ویژگی جالب باشد اما برای نتیجه قطعی باید منتظر بمانیم و آن را تست کنیم. قرار بود تاچ آی‌دی زیر صفحه‌نمایش تعبیه شود که ظاهرا برای انجام این‌ کار خیلی زود است.

امکان کار با قلم اپل

قلم هوشمند سری نوت سامسونگ هنوز هم بی‌رقیب است. قلم هوشمند اپل هم وسیله جالبی بوده اما فعلا فقط بر روی آی‌پد پرو کار می‌کند. دوست داشتیم آی‌فون X هم قلم مخصوص خودش را داشت.

رنگ‌های بیش‌تر

آی‌فون X

برخلاف آن‌چه در شایعات می‌دیدیم، آی‌فون X فقط در دو رنگ خاکستری تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود. هیچ خبری از رزگلد و طلایی نیست. امیدواریم که در چند ماه آینده حداقل برای کاربران هم که شده رنگ‌های بیش‌تری از آی‌فون X را ببینیم.

نوشته با ۴ قابلیتی که کمبود آن‌ها در آی‌فون X حس می‌شود، آشنا شوید اولین بار در پدیدار شد.