با CES2020/ ابزار بازی دو نمایشگره تاشوی دل با دسته کنترل‌های جداشدنی

 
 
 
شرکت دل در نمایشگاه سی ای اس محصول عجیب و منحصر به فردی را به نمایش گذاشته که یک ابزار بازی دونمایشگره تاشو با دسته کنترل‌های جداشدنی محسوب می‌شود.
 
به نقل از نیواطلس، این محصول تازه که یوفوی مفهومی الین ویر نام گرفته شباهت‌هایی با کنسول بازی قابل حمل نینتندو موسوم به سوئیچ دارد. البته تاشو بودن، دو دسته کنترل جداشدنی و تجهیز به دو نمایشگر آن را از محصولاتی همچون سوئیچ متمایز می‌کند.
 
نمایشگر یوفو در مرکز آن قرار دارد و دسته کنترل‌های آن در دو طرف این دستگاه قرار گرفته است. بر روی یکی از این دو دسته کنترل چهار دکمه و یک دسته کوچک و بر روی دیگری چهار دکمه متمرکز و یک دسته دیگر نصب شده است.
 
نمایشگر یوفو هشت اینچی است و لذا بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۲ اینچی سوئیچ محسوب می‌شود. دقت آن نیز ۱۹۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. اتصال یوفو به موشواره و صفحه کلید نیز ممکن است و در آن از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده شده است. دل قیمت و زمان عرضه یوفو را اعلام نکرده است.
 
 
دل از نمونه اولیه یک تبلت ۱۳ اینچی هم رونمایی خواهد کرد که نمایشگر آن از وسط تا می‌شود. این تبلت اوری نام دارد و در مورد جزئیات فنی آن اطلاعات بیشتری در دست نیست.