بخش ابزارهای پوشیدنی اپل به اندازه ۳۰۰ شرکت برتر مجله فورچون سودآور است

به دلایل نامعلومی اپل تا به امروز هیچ‌گونه آمار دقیقی از تعداد انتقال یا فروش ساعت‌های هوشمند خود ارایه نکرده است. آنها تنها به صورت مبهم در خصوص فروش بسیار مطلوب این دستگاه صحبت کرده‌اند و همین امر باعث شده تا برای به دست آوردن برخی اطلاعات از میزان عرضه و فروش پای شرکت‌های دیگری به میان کشیده شود.

گفته می‌شود اپل هرگز دست از تعریف و تمجید در خصوص عملکرد مطلوب دستگاه‌های پوشیدنی خود برنخواهد داشت. بر اساس گفته‌های مدیر شرکت، تیم کوک، بخش ابزارهای پوشیدنی شرکت در حال نزدیک شدن به ۳۰۰ شرکت منتخب فورچون است. به عبارت دیگر، سود حاصل از فروش اپل واچ به میزان ۳۰۰ شرکت برتر آمریکایی می‌رسد.

تیم کوک گفت که پوشیدنی واژه درستی نیست، اما در هر تماسی از آن استفاده می‌کند و می‌گوید این مقدار در حال رسیدن به ۳۰۰ شرکت منتخب مجله فورچون است.

اپل‌واچ

یک بار دیگر تیم کوک از ارائه آماری مانند مقدار تولید خودداری کرده است، اما بر اساس این ادعا می‌توان تصور کرد این میزان بسیار بالا خواهد بود. طبق گزارش برخی شرکت‌های تحلیلی مانند Canalys و IDC، اپل واچ در سه ماهه گذشته موفق شد صنعت ساعت سوییس را پشت سر گذارد.

همچنین آمده است که میزان نقل و انتقال این دستگاه نسبت به سال قبل حدود ۵۴ درصد بیشتر شده است. همه این‌ها نشان از موفقیت ساعت‌های هوشمند در بازار دارند. هنوز خبر رسمی در خصوص برنامه‌های شرکت برای اپل واچ بعدی منتشر نشده، اما شنیده‌ها حکایت از به‌کارگیری نمایشگر قند خون در آن دارند.

نوشته بخش ابزارهای پوشیدنی اپل به اندازه ۳۰۰ شرکت برتر مجله فورچون سودآور است اولین بار در پدیدار شد.