بخش موبایل ال‌جی بدترین نتایج مالی تاریخ خود را منتشر کرد!

بخش موبایل ال‌جی بدترین نتایج مالی تاریخ خود را منتشر کرد!

شاید از قبل هم معلوم بود، اما بخش موبایل ال‌جی بدترین نتایج مالی خود را منتشر کرد. دلیل آن نیز واضح است: ال‌جی G5. اما شاید ال‌جی باید کمی خوشحال باشد، چون بخش تلویزیون این شرکت بهترین فصل خود را گزارش کرده است.

بخش الکترونیک ال‌جی اعلام کرد که درآمد این بخش در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به ۱۱.۸ میلیارد دلار می‌رسد که این سودی ۲۵۲.۷ میلیون دلاری را نشان می‌دهد. این ارقام به ترتیب کاهش ۵.۷ درصدی و ۳.۷ درصدی نسبت به سال گذشته دارد. بخش لوازم خانگی و تهویه هوا، نسبت به سال قبل ۳ درصد رشد داشت که قسمت اعظم آن برای مناطق اروپا و آسیا بوده است. درآمد این بخش ۳۰۵ میلیون دلار آمریکا بوده که ۸ درصد سود نصیب ال‌جی کرده و افزایش ۴۰ درصدی نسبت به قبل دارد. این عملکرد قدرتمند در بخش لوازم خانگی بر خلاف بازار متلاطم آمریکای جنوبی بدست آمده است.

بخش موبایل ال‌جی در این فصل ضرر هنگفت ۳۸۹.۴ میلیون دلاری برای این غول کرده‌ای داشت. ال‌جی در سه ماهه سوم، ۱۳.۵ میلیون گوشی فروخت. آمریکای شمالی تنها منطقه‌ای بود که فروش موبایل‌های ال‌جی، رشد داشت. فروش موبایل‌های ال‌جی در آمریکای شمالی، ۱۴ درصد رشد داشت. ال‌جی در سه ماهه چهارم اولویت خود را به فروش ال‌جی V20، سری K و سری X می‌دهد و همچنین به بازسازی ساختاری دست می‌زند تا خود را برای چالش‌های بیشتر آماده کند.

با فروش قوی تلویزیون‌های OLED و اولترا اچ‌دی، بخش سرگرمی ال‌جی توانست سود سرشار ۳۴۰ میلیون دلاری نصیب این شرکت کند. البته رقابت شدید در این بازار باعث شد که درآمد ال‌جی ۳.۴ درصد کاهش پیدا کند. فرا رسیدن فصل تعطیلات فروش تلویزیون را بیشتر می‌کند و این بدان معناست که عملکرد این بخش همچنان قدرتمند می‌ماند. در کل، ال‌جی انتظار دارد که درآمد سه ماهه چهارم از سه ماهه سوم کمتر باشد، چون هزینه مواد اولیه و بازاریابی بیشتر می‌شود.

نوشته بخش موبایل ال‌جی بدترین نتایج مالی تاریخ خود را منتشر کرد! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.