براساس شایعات، موتو M2 در ماه اکتبر با ۶ گیگابایت رم معرفی خواهد شد

براساس شایعات، موتو M2 در ماه اکتبر با 6 گیگابایت رم معرفی خواهد شد

نسل اول گوشی هوشمند موتو M در ماه نوامبر 2016 معرفی شد. این دستگاه ابتدا تنها در بازار چین عرضه شد، ولی بعد از گذشت مدتی کاربران در بازارهای دیگر کشورها قادر به خریداری آن بودند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Andri Yatim، این شرکت درحال کار بر روی نسل دوم این دستگاه بوده و در ماه اکتبر از آن رونمایی خواهد کرد.

برطبق توییت Yatim، موتو M2 در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده و در دو نمونه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

اخیرا دستگاهی با نام لنوو XT1920-3 در Geekbench و سایت Wi-Fi مشاهده شده که گفته می‌شود همان موتو M2 است، بنابراین در این دستگاه از پردازنده هلیو P20 بهره گرفته شده است. در Geekbench این دستگاه موفق به کسب امتیاز 1163 در بخش تک‌هسته‌ای و امتیاز 4835 در بخش چندهسته‌ای شده بود. دستگاه مورد آزمایش دارای پردازنده هلیو P20 با فرکانس 1.85 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم بوده که از سیستم عامل اندروید 7.1.1 بهره می‌برد.

در نیمه اول سال 2017 موتورولا از دستگاه‌های موتو G5، موتو G5 پلاس، موتو C، موتو C پلاس، موتو E4 و موتو E4 پلاس رونمایی کرد. تا اواخر امسال شاهد معرفی دستگاه‌های بیشتری از این برند خواهیم بود.

نسل اول موتو M به پردازنده هلیو P10 مجهز شده که البته این دستگاه در هند با پردازنده هلیو P15 فروخته می‌شود. 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با 4 گیابایت رم سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

نوشته براساس شایعات، موتو M2 در ماه اکتبر با 6 گیگابایت رم معرفی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.