براساس پوستر فاش شده، وان‌پلاس ۵ در تاریخ ۱۵ ژوئن معرفی خواهد شد

وان پلاس ۵

دیروز ایمیلی از داخل شرکت وان‌پلاس به بیرون درز پیدا کرد که به معرفی وان‌پلاس 5 در تاریخ 15 ژوئن اشاره می‌کرد. امروز پوستری منتشر شده که تاریخ مذکور را تایید می‌کند. اگر به تصویر موجود در این مقاله توجه کنید، با پوستر تبلیغاتی روبرو می‌شوید که به زبان چینی تاریخ معرفی این محصول 15 ماه ژوئن ذکر شده است. اگر این تصویر حقیقت داشته باشد، تنها 2 هفته تا ملاقات این گوشی هوشمند فاصله داریم.

براساس این پوستر، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی چین این مراسم برگزار خواهد شد. این تصویر در حساب رسمی KJuma در شبکه اجتماعی چینی Weibo موجود است. این فرد یکی از معروف‎‌ترین افشاگرهای چینی محسوب می‌شود. براساس شایعات، پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت این دستگاه را تامین خواهد کرد. در جلوی دستگاه باید انتظار سنسور اثر انگشت را داشته باشیم و در زیر آن شاهد استفاده از جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهیم بود.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، وان‌پلاس 5 دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7 همراه با رابطه کاربری OxygenOS بر روی این دستگاه نصب خواهد شد. از سایر مشخصات این مدل می‌توان به 6/8 گیگابایت رم، دوربین جلویی 16 یا 8 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.5 اینچی با فناوری امولد اشاره نمود.

نوشته براساس پوستر فاش شده، وان‌پلاس 5 در تاریخ 15 ژوئن معرفی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.