براساس گزارشات، شرکت سامسونگ در حال کار روی یک اسمارت‌فون کامپکت بدون حاشیه است

تقریبا کلیه دستگاه‌های اخیر سامسونگ در بخش پایین‌رده، میان‌رده و پیشرفته دارای صفحه نمایش‌های 5 اینچی یا بزرگتر هستند. گویی واقعا این شرکت دیگر اعتقادی به دستگاه‌های کلاس فشرده یا کامپکت ندارد. اما اگر به گزارش جدیدی که از چین مخابره شده است اعتقاد داشته باشیم، ممکن است سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمندی از نوع کامپکت بدون حاشیه با اندازه نمایشگر کوچکتر از 5 اینچ باشد.

این نخستین باری است که اخباری در مورد احتمال فعالیت سامسونگ در زمینه ساخت یک اسمارت‌فون کامپکت جدید با نمایشگر بدون حاشیه می‌شنویم. این شرکت حتی تاکنون از صفحه نمایش‌های بدون حاشیه در محصولات میان‌رده خود نیز استفاده نکرده است، چه برسد به این‌که بخواهد آن‌ها را به گوشی‌های پایین‌رده‌اش نیز بیاورد.

همچنین این گزارش هیچ اشاره‌ای به مشخصات این گوشی ناشناخته نکرده است. با توجه به این‌که ادعا شده گوشی مذکور نمایشگری کوچک‌تر از 5 اینچ دارد، معقول است فرض کنیم که این دستگاه، گوشی گلکسی A5 2018 یا گلکسی A7 2018 نخواهد بود. زیرا بنا بر اظهارات، این دستگاه‌ها به ترتیب مجهز به نمایشگرهایی 5.5 و 5.7 اینچی هستند.

می‌توان حدس زد که شاید این اسمارت‌فون، همان گلکسی S9 مینی باشد. اما در حال حاضر این نگرش چیزی بیش از یک تفکر مشتاقانه نیست. تا این لحظه هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی گوشی گلکسی S9 مینی است، با توجه به این‌که هنوز شاهد عرضه گوشی گلکسی S8 مینی نیز نبوده‌ایم.

این گزارش ادعا می‌کند که حتی اگر سامسونگ مشغول کار روی این دستگاه باشد، اکنون با اطمینان نمی‌توان گفت که آیا این شرکت واقعا قصد عرضه این گوشی را دارد یا خیر. بنابراین به‌نظر می‌رسد برای کشف اتفاقات پیش‌ رو در این حوزه ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

نوشته براساس گزارشات، شرکت سامسونگ در حال کار روی یک اسمارت‌فون کامپکت بدون حاشیه است اولین بار در پدیدار شد.