براساس گزارشات، طراحی پنل پشتی سامسونگ گلکسی S9 اصلاح می‌شود

سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس با استقبال خوب کاربران مواجه شدند و هم بازار و هم منتقدان از این اسمارت‌فون راضی بودند. البته هر محصولی در کنار خوبی‌ها، معایبی هم دارد و گلکسی‌های جدید سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نبودند. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای گلکسی S8 و S8 پلاس نزدیکی بیش‌ازحد سنسور اثر انگشت به دوربین بود.

بسیاری از کاربران در تجربه استفاده از گلکسی S8 به این نکته اشاره‌ کرده بودند که بارها اشتباهی به‌جای لمس کردن اسکنر، دست خود را بر روی لنز دوربین قرار داده و آن را کثیف کرده‌اند.

برای جلوگیری از این اتفاق، سامسونگ تصمیم گرفت تا در نوت 8 دیگر اشتباه قبلی را تکرار نکند و میان دوربین و اسکنر اثر انگشت، فلاش LED و سنسور ضربان قلب را قرار داد.

گلکسی S9

یک شرکت چینی ادعا کرده که از برنامه‌ریزی سامسونگ برای طراحی گلکسی S9 و S9 پلاس اطلاعاتی در دست دارد و در این اطلاعات به تجدیدنظر شرکت در طراحی پشت‌ گوشی هوشمند هم اشاره‌ کرده است. براساس پیش‌بینی‌ها، اسمارت‌فون جدید سامسونگ در سال 2018 وارد بازار می‌شود.

جزئیات بیشتری از اصلاحات گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر نشده ولی به‌نظر می‌رسد شرکت در روند بهبود دوربین دوگانه گام‌هایی بردارد و در محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت تجدیدنظر کند.

شرکت ال‌جی در طراحی  V30 که دوربین دوگانه افقی دارد، تصمیم هوشمندانه‌ای گرفته و سنسور اثر انگشت را در پایین دوربین قرار داده است. سامسونگ برای موفقیت باید محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت و دوربین را تغییر دهد.

براساس خبری که ماه گذشته لو رفت، دوربین اصلی گلکسی S9 از فیلم‌برداری سوپر اسلوموشن با نرخ 1000 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. با توجه به اطلاعات فاش شده و حدس و گمان‌ها، به‌نظر می‌رسد دوربین گلکسی S9 از کیفیت بالایی برخوردار باشد و سامسونگ باید هوشیار باشد که این کیفیت را با انتخاب محل نامناسب برای اسکنر اثرانگشت خراب نکند.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در سه‌ماهه سوم سال 2018 رونمایی می‌شود و انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت این تلفن هوشمند در زیر دوربین دوگانه قرار داشته باشد. براساس گزارش‌های اخیر، ممکن است شاهد سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در گلکسی S9 باشیم. شماره مدل‌های گلکسی S9 و S9 پلاس به ترتیب SM-G960 و SM-G965 عنوان شده است.

نوشته براساس گزارشات، طراحی پنل پشتی سامسونگ گلکسی S9 اصلاح می‌شود اولین بار در پدیدار شد.