برخی از کاربران آی‌فون X خبر از مشاهده خطوط سبز رنگی بر روی لبه‌های دستگاه خود می‌دهند

برخی از کاربران آی‌فون X خطوط سبز رنگی را بر رو لبه بیرونی سمت راست یا چپ دستگاه مشاهده کرده‌اند. یکی از فرضیه‌ها در این خصوص بیان می‌کند که مشکل در سیستم برقی باعث می‌شود تا پیکسل‌های سبز صفحه نمایش در مناطق ذکر شده روشن شود، که از بالا شروع و تا انتهای پنل ادامه پیدا می‌کند. در سال گذشته نیز شاهد وجود خطوط صورتی رنگی بر روی گلکسی S7 اج بودیم. طبق بررسی‌های سامسونگ، مشکل مذکور سخت‌افزاری بود.

یکی از افرادی که با این مشکل روبرو شده بود، به فروشگاه اپل مراجعه نموده و دستگاه خود را تعویض کرده است. از همین واکنش فروشگاه در خصوص تعویض دستگاه معیوب می‌توان چند برداشت کرد؛ اول این‌که چنین مشکلی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل نخواهد شد و دیگر این‌که اپل سعی دارد با جایگزین کردن محصولات معیوب نقص کار خود را جبران کند.

حداقل 25 نفر از دارندگان آی‌فون X تصاویری از این مشکل را در شبکه‌های اجتماعی و بر روی وب‌سایت پشتیبانی اپل انتشار داده‌اند. البته عملکرد این گوشی‌ها بدون نقص بوده و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است. مشاهده خطوط سبز رنگ بر روی آی‌فون X در سرتاسر جهان و بر روی هر دو مدل 64 و 256 گیگابایتی گزارش شده است. خاموش کردن گوشی و راه‌اندازی مجدد آن نیز راهی از پیش نبرده است.

نوشته برخی از کاربران آی‌فون X خبر از مشاهده خطوط سبز رنگی بر روی لبه‌های دستگاه خود می‌دهند اولین بار در پدیدار شد.