برخی خریداران از شکنندگی شیشه دوربین ال‌جی V20 شاکی هستند

برخی خریداران از شکنندگی شیشه دوربین ال‌جی V20 شاکی هستند

این روزها به نظر می‌رسد که پیشرفت تکنولوژی، روی دوربین تلفن‌های هوشمند بیشتر از طراحی آنها اثر می‌گذارد. این بدین معنی است که توجه تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند بیشتر به سمت دوربین آنها رفته و از طرفی به خاطر بیرون زدگی دوربین در اکثر تلفن‌های هوشمند امروزی، شاهد وارد شدن آسیب بیشتر به این قطعه هستیم.

گزارشات جدیدی که از کاربران منتشر شده است، نشان می‌دهد که شیشه دوربین V20 ال‌جی بسیار ظریف بوده و از شکنندگی تقریبا بالایی رنج می‌برد. بر اساس پست یکی از کاربران Reddit، شیشه محافظ دوربین ایشان بعد از مدتی که فلاش LED آن روشن بود، به مقدار بسیار زیادی ترک خورد! یکی دیگر از کاربران نیز گزارش شکستگی (بدون هیچ دلیل) این قسمت را داده است. مطمئنا نمی‌توان تا زمان دیدن تصاویر این موضوع، به این گزارشات با اطمینان کامل نگاه کرد. اما تعداد زیاد شکایت‌ها در مورد این موضوع، کاربران را وا می‌دارد تا بیشتر مراقب باشند.

شیشه محافظ دوربین V20 ال‌جی با لنز آن فاصله دارد، اما به عنوان یک محافظ کامل عمل می‌کند. این بدین معنی است که در صورت بروز شکستگی در ناحیه محافظ، آسیبی به لنز دوربین وارد نمی‌شود. از آنجایی که این قطعه به صورت جداگانه است، جایگزین کردن آن کاری راحت به نظر می‌رسد.

نوشته برخی خریداران از شکنندگی شیشه دوربین ال‌جی V20 شاکی هستند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.