بررسی اولیه نوکیا ۷ پلاس (ویدیوی اختصاصی)

روز گذشته و پیش از آغاز به کار رسمی کنگره موبایل بارسلونا، نوکیا از گوشی ۷ پلاس خود که نخستین دستگاه این کمپانی با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ است، رونمایی نمود.

پنل نمایشگر نوکیا ۷ پلاس از نوع IPS LDC بوده و نمایشگر ۶ اینچی آن از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. این پنل پولاریزه و متورق قادر است که حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱:۱۵۰۰ را به ارمغان بیاورد. به بدنه آلومینیومی این گجت ۶ لایه رنگ تزریق شده تا نهایتا ظاهری سرامیکی به آن داده شود. به این ترتیب خطوط آنتن محو شده و علاوه بر لمس نرم و لطیف، از در دست گرفتن آن لذت خواهید برد.

در قاب پشتی چینش جدید از دوربین دوگانه را در محصولات نوکیا می‌بینیم. این دوربین دوگانه از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز اول دارای پیکسل‌های بزرگ ۱.۴ میکرونی و ضریب گشودگی دیافراگم f/1.75 است اما لنز دوم که از نوع تله‌فوتو بوده و زوم دو برابری را فراهم می‌کند، پیکسل‌هایی با اندازه ۱ میکرون داشته و ضریب دیافراگم آن f/2.6 تعیین شده است.

در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، هندزآن و بررسی اولیه از نوکیا ۷ پلاس را مشاهده خواهید کرد.

نوشته بررسی اولیه نوکیا ۷ پلاس (ویدیوی اختصاصی) اولین بار در پدیدار شد.