بررسی اپلیکیشن DubShow: ویدئو بسازید و لذت ببرید

یکی از سرگرم کننده‌ترین کارهایی که خیلی از افراد یا به صورت فردی یا با گروهی از دوستان خود انجام می‌دهند، دابسمش ساختن است. حالا با گسترش برنامه‌های ساختن دابسمش، دیگر از همه چیز می‌توانید دابسمش بسازید و در صفحات اجتماعی منتشر کنید. شما می‌توانید خلاقیت‌های خودتان در ساختن دابسمش را به نمایش بگذارید و با دوستان خود لحظات شادی را بگذرانید.”DunShow” نام برنامه‌ای است که آرشیو بزرگی از صداهای گوناگون، از صدای خواننده‌ها گرفته تا مجری‌های تلویزیون و افراد مشهور و غیر مشهور است که دست شما را در انتخاب صداها باز می‌گذارد و شما می‌توانید بسته به علاقه و خلاقیت خود، دابسمش بسازید. تیم آی‌تی‌رسان در این بخش سعی دارد این نرم افزار را بررسی کرده و جزئیات آن را در اختیار شما بگذارد.

بعد از نصب و اجرای برنامه، محیط اصلی آن نمایش داده می‌شود که از تب‌های مختلف تشکیل شده است. محیط اپلیکیشن طراحی ساده‌ای دارد و رنگ‌های شاد استفاده شده در آن، حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. در بالای صفحه شاهد ویدئوهایی هستیم که اخیرا توسط علاقه‌مندان به این برنامه ساخته و منتشر شده است. شما می‌توانید دسته‌بندی صداها را در پنجره‌های مختلف مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام از دسته‌ها، صداهای آن قسمت را ببینید.

در قسمت پایین برنامه بخش‌های گوناگونی طراحی شده که همگی به جذابیت‌های این اپلیکیشن اضافه می‌کند. مثلا در بخش خوانندگی، شما می‌توانید آهنگ‌های خواننده‌های پاپ را به دابسمش تبدیل کنید.

Mac4

همچنین برای ساخت ویدیو جدید می‌توانید آیکن وسطی را انتخاب کنید. آیکن دیگر هم به شما آرشیو ویدیوهای ساخته شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد و می‌توانید ویدیوها را مشاهده و منتشر کنید. قسمت آخر مربوط به تنظیمات این اپلیکیشن است. کار کردن با این برنامه بسیار راحت است و شما خیلی سریع می‌توانید به آن عادت کنید و دابسمش بسازید.

Screenshot_2016-06-28-20-04-11

 

البته این برنامه قابلیت‌های بیشتری هم دارد که با پرداخت درون برنامه‌ای، اجازه استفاده از آن‌ها را خواهید داشت. به طور مثال قرار دادن افکت‌های مختلف بر روی کلیپ‌ها یا صداهای نرم‌افزار قابلیتی است که با پرداخت درون برنامه‌ای برای شما باز می‌شود و می‌توانید از این قابلیت‌ها برای ساختن ویدیوهایی جالب‌تر استفاده کنید.

 

Mac2

 

به هر حال، شما می‌توانید با این برنامه خودتان را سرگرم کنید و با دوستان خود لحظات خوشی را پشت سر بگذارید. سرعت آپلود ویدئو و صدا در این برنامه تقریبا رضایت بخش است و به راحتی می‌توانید ویدیوهای ساخته شده خودتان را در صفحات اجتماعی منتشر کنید تا دوستان‌تان هم از خلاقیت شما لذت ببرند.

امیدواریم که در نسخه‌های جدیدتر این نرم‌افزار، امکانات جذاب‌تری به آن اضافه شود و افکت‌های بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد تا بتوان به صورت رایگان هم از برخی امکانات آن استفاده کرد.

می‌توانید در صورت تمایل این برنامه را از کافه بازار دانلود کنید.

bazar-logo

نوشته بررسی اپلیکیشن DubShow: ویدئو بسازید و لذت ببرید اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.