بررسی بازی Alien Creeps: دفاع با تمام توان!

بسیاری از گیمر‌ها با انجام بازی‌هایی در سبک دفاع از قلعه به‌راحتی معتاد آن‌ها شده و ساعت‌ها به بازی مشغول می‌شوند. استقبال زیاد از بازی‌های موجود در این سبک باعث شده تا هر روز شاهد تعداد بیشتری از آن‌ها در مارکت‌های اندرویدی باشیم که Alien Creeps یکی از هیجان‌انگیزترین و خوش ساخت‌ترین آن‌هاست.

این بازی استراتژیک توسط استودیوی بازی‌سازی  Outplay Entertainment Ltd ساخته شده که اثرهای پرطرفدار دیگری هم‌چون Castle Creeps ،Bubble Blaze و Mystery Match را نیز خلق نموده است. این بازی رایگان اندرویدی با بیش از ۵۰ میلیون دانلود یکی از برترین بازی‌های استراتژیک محسوب می‌شود. در ادامه به این بازی زیبا نگاهی می‌اندازیم؛ با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

گیم‌پلی

در بازی Alien Creeps باید در‌مقابل تعداد زیادی از بیگانگان ایستادگی کرده و آن‌ها را از سرزمین خود دور نگه دارید. برای پیروزی در این نبرد سخت شما باید با بهره‌گیری از ساختمان‌ها و نیرو‌های دفاعی مختلف در بهترین مکان ممکن، این بیگانگان را یکی پس از دیگری ازبین ببرید. انواع مختلفی از دشمنان، از موجودات پرنده تا ربات‌های پیشرفته، در صدد صدمه‌زدن به شما هستند که شما با نابودکردن آن‌ها می‌‌توانید امتیاز کسب کرده و واحد‌ها و آیتم‌های جدیدی را باز نمایید. هم‌چنین برای پیروزی در نبردها قابلیت‌های ویژه‌ای وجود دارند که با استفاده درست و به‌موقع می‌توانند کمک خوبی به شما برسانند.

دشمنان متنوع Alien Creeps، توانایی‌ها و سطح انرژی مختلفی دارند که گذراندن مراحل این بازی را سخت و دشوار نموده‌اند. این بازی با داشتن ۵۰ مرحله و ۳ حالت مختلف بازی می‌تواند به‌راحتی مدت‌ها هر گیمری را به‌خود مشغول کند. هم‌چنین باید بدانید که اگر با مشکلی مواجه شدید دستیاران توانمندی در بازی طراحی شده‌اند که به کاربران در حل آن‌ها کمک می‌کنند و برای پیروزی در نبرد‌ها آموزش کاملی به شما می‌دهند. در مجموع به بخش گیم‌پلی بازی Alien Creeps هیچ ایرادی نمی‌توان گرفت زیرا سازندگان آن همه‌چیز را درنظر گرفته و ساخته کاملی را منتشر نموده‌اند.

بازی Alien Creeps

گرافیک

همه چیز از یک صفحه لودیک شروع می‌شود، جایی که صحنه مبارزه مهم‌ترین نیرو‌های شما با خطر‌ناک‌ترین دشمنان‌تان به‌نمایش درآمده است. پس از این بخش، مراحل متنوع بازی را مشاهده می‌کنید که در مناطق متفاوتی با شرایط خاص قرار گرفته‌اند. در این صفحه‌ها و در نقشه‌های بازی، همه چیز به‌خوبی طراحی شده و جزئیات به‌طرز ریز‌بینانه‌ای کاملا رعایت گردیده‌اند. کاراکتر‌ها با حداکثر کیفیت ساخته شده و هیچ‌گونه نقطه ضعف و کاهش کیفیتی در بازی دیده نمی‌شود. اگر به تنوع مدافعان، دشمنان، ساختمان‌ها، نقشه‌ها و مراحل مختلف بازی دقت کنید، متوجه خواهید شد که زمان زیادی برای ساخت آن‌ها صرف شده تا بهترین کیفیت به کاربران ارایه‌ گردد.

موسیقی و صدا‌گذاری

یکی از بخش‌های مهم هر بازی، موسیقی و صدا‌گذاری آن است. بخشی که اگر به بهترین نحو ساخته شود می‌تواند یکی از نقاط قوت بازی باشد و هر بازیکنی را مجذوب آن کند. خوشبختانه در بازی Alien Creeps هم این نکته دقیقا رعایت شده است. با ورود به بخش نشان‌ دهنده مراحل این گیم، موسیقی متناسب با جو بازی گوش را نوازش می‌دهد و گیمر را آماده ورود به محیط پرهیجان آن می‌کند. موسیقی پس زمینه موجود در مراحل هم متناسب با حال و هوای مناطق مختلف بازی تغییر می‌کند. صداگذاری شلیک‌ها، کاراکتر‌ها و نقاط مختلف بازی بدون هیچ ضعفی انجام شده تا Alien Creeps در واقعیت هم جز برترین بازی‌های استراتژیک قرار بگیرد.

بازی Alien Creeps

جمع‌بندی

Alean Creeps به‌راستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شیفتگان بازی‌های استراتژیک و دفاع از قلعه است. گیم‌پلی بازی بدون نقص طرح‌ریزی شده و در بخش گرافیکی نمی‌توان اشکالی یافت. بخش صداگذاری و موسیقی هم یکی از نقاط امیدوارکننده Alien Creeps است که می‌تواند حتی کابران حرفه‌ای را هم راضی کند. امیدوارم که پس از خواندن این مطلب به‌فکر محک‌زدن خود در این بازی زیبا افتاده باشید.

نوشته بررسی بازی Alien Creeps: دفاع با تمام توان! اولین بار در پدیدار شد.