بررسی بازی Score! Hero: لمس یک هیجان فوتبالی!

فوتبال همیشه یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا بوده و هست. هیجان وصف‌نشدنی، غیرقابل پیش‌بینی بودن و تجربه کار تیمی از ویژگی‌های جذاب این ورزش دوست داشتنی است. مطمئنا تا به امروز در لحظات حساس و موقعیت‌های خطرناک پشت محوطه جریمه، بارها از جا بلند شدید و مهاجم محبوب‌تان را به‌خاطر سهل‌انگاری در فرصت هدر رفته، سرزنش کرده‌اید، اما خب چه می‌شود اگر شما به‌جای او قرار بگیرید و استرس و دشواری آن لحظه را با تمام وجود لمس کرده و تصمیم درست بگیرید؟!

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که همواره برای قرارگرفتن در یک دنیای فوتبالی و یک زندگی ورزشکارانه پیش‌قدم هستید، حالا وقتش رسیده تا با بازی Score! Hero اوج لذت و هیجان لحظه‌های فوتبالی را احساس کنید. با ما در آی‌تی‌رسان با بررسی بازی Score! Hero همراه باشید…

بازی‌های منتشر شده در ژانر ورزش اگر از داستان یا گرافیک خوبی برخوردار باشند معمولا با استقبال کاربران روبرو خواهند شد و در همان هفته‌های اول به ترند‌های محبوب ماه تبدیل می‌شوند. با نگاهی به تعداد دانلود‌های FIFA و PES متوجه میزان استقبال گیمرها از چنین بازی‌هایی خواهید شد اما وجود تکرار و نبود مراحل چالش برانگیز را می‌توان شروعی بر پایان تب داغ چنین برنامه‌هایی دانست.

بدون شک Score! Hero نقطه عطفی در میان بازی‌های فوتبالی است که از زمان انتشار توانسته کاربران زیادی را به سوی خودش جذب کند. از همه‌ مهم‌تر در دنیایی که اکثر بازی‌ها سعی دارند به هر نحوی ارتباط اینترنتی داشته باشند، واقعا دلمان برای یک بازی آفلاین و بی‌دردسر تنگ شده است!

1. گیم‌پلی

وقتی برای نخستین بار Score! Hero را اجرا می‌کنید، شما در نقش یکی از استعداد‌های آینده دنیای فوتبال هستید که برای شروع بسیار اشتیاق دارید. ابتدا از بین نفرات پیشنهادی بازی، شکل و شمایل قهرمان مورد علاقه‌تان و سپس ملیت‌ دل‌خواه‌تان را از بین کشورهای موجود انتخاب کرده و در اولین بازی مخصوص استعدادیابی به میدان مسابقه می‌روید.

بررسی بازی Score! Hero

در پایان بازی، تیم‌های مختلفی از لیگ‌های مطرح دنیا برای جذب این بازیکن تازه وارد، پیش‌قدم می‌شوند و بازهم همه‌چیز به انتخاب و علاقه شما بستگی دارد. با انتقال به تیم مورد نظر شماره و نام مخصوص‌تان در پشت پیراهن درج شده و وارد یک زندگی فوتبالی حرفه‌ای خواهید شد.

گیم‌پلی بازی واقعا در سطح خوبی قرار دارد و همه‌چیز ساده طراحی شده و داستان بازی به‌گونه‌ای مطرح می‌شود که واقعا حس یک فوتبالیست به گیمر القا شده و شور اشتیاق کاربر برای پیشرفت دوچندان خواهد شد.

پس از طی مراحل آموزشی، بازی نحوه عبور از مرحله را برعهده گیمر گذاشته و از قرار دادن محدودیت‌های آزاردهنده جلوگیری می‌کند. البته باید درنظر داشته باشید که هر بازی یک چالش جدید برای این فوتبالیست تازه‌کار بوده و باید با توجه به ماموریت‌های از پیش تعیین شده، مراحل را به اتمام برسانید.

داستان بازی کاملا گیرا بوده و اصلا خسته‌کننده نیست. همچنین با پشت سر گذاشتن هر مرحله، چالش‌های جدید و مهمی پیش‌روی گیمر قرار می‌گیرد تا از ایجاد تکرار و یکنواختی در بازی جلوگیری شود. انتخاب شدن برای تیم ملی، لیگ قهرمانان اروپا، کنفرانس‌های خبری و پیشنهاد انتقال به تیم‌های بزرگ دنیا مثل: بارسلونا، منچستر یونایتد و… همه و همه به‌تدریج و متناسب با پیشرفت کاربر در اختیار او قرار می‌گیرد تا هر لحظه به دنبال تجربه چالشی جدید باشید.

گاهی مجبورید با وجود مصدومیت وارد زمین شده و در جسم هم‌تیمی‌های خود روحی دوباره بدمید تا از چشیدن طعم یک شکست تلخ جلوگیری کنید. همچنین باید افزود بازی دست کاربر را برای شخصی‌سازی کارکتر اصلی باز گذاشته و می‌توانید از بین مدل مو، نوع کفش و… گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

2. گرافیک

به‌طور کلی گرافیک بازی در حد مناسبی قرار دارد. همه المان‌ها زیبا و واقعی طراحی شده‌اند یکی از نقاط قوت بازی را می‌توان مشابه نبودن چهره بازیکنان حاضر در زمین بیان کرد.

گفتنی است که در حین انجام بازی می‌توانید روی منطقه مورد نظر خود، زوم بیشتری کرده یا برای زاویه دید گسترده‌تر از حالت زوم خارج شوید. البته در هردو حالت افت فریمی در بازی Score! Hero دیده نمی‌شود و با زوم بیشتر روی سوژه جزییات بیشتری هم قابل مشاهده هستند که واقعا برای یک بازی حدود 100 مگابایتی قابل تحسین است.

3. صداگذاری

یکی‌ دیگر از نقاط قوت بازی صداگذاری آن است. در مراحل ابتدایی، گزارشگر بازی آموزش‌هایی را در رابطه با نحوه کنترل بازی برای گیمر بیان می‌کند. همچنین در مراحل بازی موسیقی حماسی و جالبی در حال پخش است که چندان خسته‌کننده نیست.

از طرفی وجود گزارشگر در حین بازی، باعث می‌شود تا لحظات حساس، پراسترس‌تر و با تنش بیشتری سپری شوند. افت و خیز صدای تماشاگران هم بسیار مناسب بوده و حس قرار گرفتن در یک استادیوم 100 هزار نفری را برای گیمر تداعی می‌کند.

جمع‌بندی

بازی Score! Hero را به‌خاطر داشتن گرافیک خوب، صداگذاری مناسب و بهره‌گیری از 380 مرحله متنوع باید به‌عنوان یکی از بهترین‌های موجود در زمینه بازی‌های ورزشی معرفی کرد و باید گفت که استودیوی FIRST TOUCH توانسته به‌خوبی با گذاشتن این الما‌ن‌ها در کنارهم دستاوردی کم نقص را روانه مارکت‌های اندرویدی کند.

اگر دوست‌دارید هیجان قرار گرفتن در یک مسابقه فوتبال تمام‌ عیار را با تمام‌ وجود لمس کنید یا فارغ از خستگی‌های روزانه یک زندگی فوتبالی جذاب را تجربه کنید، حتما این بازی را دانلود و اوقات فراغت خود را با آن پشت‌ سر بگذارید.

لبخند‌ها

  • صداگذاری خوب
  • مراحل و چالش‌های متنوع
  • داستان خوب و گیرا

اشک‌ها

  • گرافیک می‌توانست بهتر باشد.
  • گاهی لحن و عبارت‌های گزارشگر تکراری می‌شود.

 

نوشته بررسی بازی Score! Hero: لمس یک هیجان فوتبالی! اولین بار در پدیدار شد.