بررسی ساعت هوشمند میس فیت فاز

ساعت هوشمند میس فیت
در این مقاله بررسی ساعت هوشمند میس فیت را برایتان آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

وقتی صحبت راجع به گوشی های هوشمند می شود، بدون توجه به اینکه درباره یک گوشی هوشمند رده بالا یا یک گوشی ارزان قیمت صحبت می کنیم، انتظارات ما بیشتر حول چند چیز می چرخد. ما همیشه انتظار داریم که یک تلفن همراه با صفحه نمایشگر خوشایند، دوربین با کیفیت، برنامه های به روز و باتری با عمر بالا تهیه کنیم و بدون توجه به اینکه چقدر این خواسته ها دست نیافتنی خواهند بود، ما هنوز هم دنبال استاندارد های بالاتری برای اتصال وای فای، سنسور های حرکتی و بلوتوث می گردیم.

اما اگر موضوع پوشاک باشد خواسته های ما کم تر خواهند بود. یک تکنولوژی پوشیدنی بهترین ایده است ولی یک دنیا تفاوت بین یک کنترل کننده بدون صفحه تناسب اندام و یک ساعت هوشمند با صفحه لمسی، برنامه ها و حتی اتصال سلولی داخلی، وجود دارد.

پیش تر ساعت های هوشمند دیگر از جمله Gear S3 از شرکت سامسونگ و مدل های ابتدایی تر مثل Fit از هوواوی معرفی شدند که همه سعی داشتند با ویژگی های دیگری مانند عمر باتری بسیار بالا، کمبودهای ظاهری خود را جبران کنند.

ساعت هوشمند

دسته دیگری از ساعت های هوشمند هستند که این روز ها مرکز توجهات زیادی قرار گرفتند و ساعت های هیبریدی نام دارند. این ساعت ها از مدل کلاسیک آنالوگ استفاده می کنند و دارای کنترل کننده خواب و تناسب اندام هم هستند که مشخصا برای کاربرانی که از داشتن یک ساعت مچی با شکل و شمایل معمولی لذت می برند، طراحی شده اند. این محصولات یک ویژگی بسیار دوست داشتنی هم دارند و آن طول عمر باتری برای یک ماه است! پیش از این ساعت های هیبریدی از برند های Fossil و Skagwn را مشاهده کردیم و این بار نوبت شرکت میس فیت با ساعت Phase (فاز) خود است – ساعتی که تمرکز خود را روی استایل و طول عمر محصول گذاشته است نه افزودن ویژگی های بسیار به آن، اما هنوز هم یک ساعت هوشمند است و دارای تکنولوژی های پیشرفته. در این مقاله سعی شده است که نکاتی راجع به ساعت هوشمند میس فیت در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. اجازه دهید اول به جعبه این ساعت هوشمند هیبریدی نگاهی بیندازیم

 

جعبه

  • بند ساعت (بندی از پلاستیک اسپورت)
  • باتری
  • دفترچه گارانتی
  • راهنمای شروع سریع

 

ساعت های میس فیت

بررسی ساعت هوشمند میس فیت: طراحی، وزن و برازندگی

طراحی ساعت میس فیت

شرکت میس فیت برای ساعت هایش بیش از هرچیز به سادگی آن توجه کرده است. به این معنی که هیچ ال سی دی یا OLED و هیچ صفحه نمایشگر لمسی دیگری در آن وجود ندارد و دکمه های سخت افزاری نیز به حداقل رسیده اند.

در نگاه اول آنچه که دیده می شود یک ساعت معمولی تر از معمولی است، ولی این محصول قطعا از ساعت های مچی شما بسیار باهوش تر و عجیب تر است. قطر آن نیم اینچ است و این ثابت می کند که چیزهای زیادی در درون آن جای گرفته اند.

قدرت اصلی این ساعت، در قسمت زمانی ساعت شش آن است، جایی که یک دایره کوچک وجود دارد. این نقطه دسترسی شما به اعلانات تلفن همراهتان است. وقتی ساعت شما ویبره کند و این دایره تغییر رنگ دهد شما متوجه می شوید که در تلفن تان اعلانی برای پیگیری دارید.

ساعت

تنها کنترل کننده های سخت افزاری این دستگاه دو دکمه در لبه سمت راست آن هستند. نشانه دیگری برای اثبات اینکه ساعتی که در دست دارید یک ساعت معمولی نیست، این است که ساعت های آنالوگ معمولی در صفحه پشت خود یک دایره متحرک برای تنظیم زمان دارند.

ساعت هوشمند را به پشت بچرخانید و صفحه تمام استیل پشت آن را مشاهده کنید. در پشت این محصول دو نقطه اتصال برای برداشتن صفحه پشتی و دسترسی به باتری آن وجود دارد.طرح پشت ساعت

بند Phase، دور سوراخ هایی که در بالا و پایین بدنه ساعت وجود دارد می پیچد و انتهای آزاد آن به دو گیره فلزی متصل است. ممکن است این طراحی به نظر ابتدایی و ساده برسد، ولی بستن آنها در جای خود به دلیل مواد مقاوم سازنده آنها، کار ساده ای نخواهد بود. مدل مورد بررسی ما دارای یک بند از پلاستیک نرم بود، ولی مدل های دیگری مانند بندهایی که از چرم تهیه شده اند، نیز وجود دارد و سه بسته بندی اضافه حدودا ۶۰ دلار برای شما خرج بر می دارد.

بند ساعت میس فیسبند ساعت میس فیس

شرکت میس فیت ممکن است این محصول را به عنوان یک محصول قوی معرفی نکند؛ ولی این ساعت دارای حفاظت کننده هایی در مقابل عناصر طبیعی و عایق در مقابل گرد و غبار و آب است. البته این شرکت هنوز اشاره خاصی به این موضوع نکرده است، ولی احتمال می رود همراه داشتن این ساعت هنگام استحمام مشکلی ایجاد نکند.طراحی ساعت هوشمند هیبریدی

طراحی کلی ساعت هوشمند هیبریدی Phase قابل قبول است؛ استفاده از یک نمای ساده و دوری از اشتباهی که سایر سازندگان ساعت های هیبریدی با چپاندن یک صفحه نمایشگر در صفحه آنالوگ ساعت انجام داده اند، در این محصول به چشم نمی خورد. البته این ساعت هنوز هم برای یک محصول پوشیدنی با چنین ویژگی های محدودی، بزرگ و دست و پا گیر است؛ ولی ساعت هیبریدی Phase از شرکت میس فیت محصولی است که با استفاده از آن حتی یک بار، هیچ گاه آن را فراموش نخواهید کرد.

Misfit-Phase-Review-003 Misfit-Phase-Review-005 Misfit-Phase-Review-006 Misfit-Phase-Review-007 Misfit-Phase-Review-018 Misfit-Phase-Review-019 Misfit-Phase-Review-022 Misfit-Phase-Review-025 Misfit-Phase-Review-016 Misfit-Phase-Review-027 Misfit-Phase-Review-002

.

منبع: phonearena

نوشته بررسی ساعت هوشمند میس فیت فاز اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.