بررسی علمی بهترین بروکر فارکس با منابع آکادمیک مربیان تریدر نووا

در این مقاله قصد داریم بهترین بروکر را با بررسی منابع علمی، نیز مباحث و مقالات اقتصادی روز دنیا مخصوصا از منابع دانشگاهی، همچون University of California, Berkeley و University of Pennsylvania که در پایگاه علمی-اقتصادی Tradernova.com بررسی شده است، شناسایی کنیم.

واقعا بهترین بروکر کدام است؟

شرکت های کارگزاری در سراسر جهان پراکنده هستند و تفاوت های زیادی در شرایط تجارت، محصولات و خدمات دارند. برخی از شرکت‌ها تحت نظارت هستند، برخی دیگر هم اینگونه نیستند. برخی از آنها چندین دهه است که سابقه فعالیت دارند، برخی دیگر نیز تازه تاسیس و جوان هستند. برخی از کارگزاران به عنوان بازار ساز فعالیت می کنند و اسپردهای ثابت دارند، برخی دیگر حساب های STP یا ECN را با دسترسی مستقیم به بازار ارائه می‌دهند و مجموعه بسیار بیشتری از دارایی‌های اساسی را برای تجارت ارائه می‌دهند. تریدر نووا برای کمک به شما در یافتن بهترین کارگزاران فارکس برای نیازها و نیازهای خاص شما ایجاد شده است.

قاعدتا شناسایی بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان اقدام دشواری است. برای همین امر ما در اینجا لیستی از مواردی را که باید برای شناسایی بهترین بروکر داشته باشید برای شما آورده‌ایم.

 

مهمترین فاکتورهای بهترین کارگزاری چیست؟

کارگزاران فارکس چندین نقش در بازار ارز دارند. این نقش ها در طول زمان تکامل یافته‌اند و همچنان نیز تکامل خواهند یافت، همانطور که رویدادهای سال گذشته در شرایط بحران کرونایی در اقتصاد جهان ثابت کرده‌اند. به این ترتیب ، انتظار می‌رود که کارگزاران فارکس نقش های زیر را انجام دهند:

  1. دسترسی به بازار

تنها راه دسترسی به بازار فارکس یا مبادلات ارزهای جهانی بین بانکی، اتصال به شبکه جهانی اینترنت و رایانه ها با استفاده از بسترهای معاملاتی ارائه شده توسط بروکرها است. بنابراین بدون واسطه ها و بسترهای معاملاتی که ارائه می‌دهند، راهی برای دسترسی به بازار بین بانکی فارکس برای تجارت وجود ندارد.

پس این بسترهای معاملاتی که دسترسی شما را فراهم میکند باید بهترین و دقیق‌ترین دسترسی را برای شما ایجاد کنند.

تا شما در هر زمانی از شبانه روز در پنج روز هفته که بازار باز است بتوانید به بازار متصل شوید و دسترسی کاملی داشته باشید.

 

  1. آموزش معامله‌گران

تحقیقات نشان داده است که 90 درصد از معامله گران خرد 90 درصد از دارایی تحت معامله یا حساب‌های خود را در تنها 90 روز از دست می‌‌دهند. تنها راهی که کارگزاران می‌توانند مشتریان خود را برای مدت طولانی مگه دارند تا بیشتر و بیشتر معامله کنند، ایجاد راهکار و اطمینان از شکستن چرخه توصیف شده توسط این آمار در بازار است. کارگزاران در حال حاضر متوجه شده اند که یک معامله گر آگاه و دانا به احتمال بالا معاملات بهتری انجام می‌دهد و بنابراین مدت بیشتری در پلت‌فرم معاملاتی باقی می‌ماند.

اکثریت معامله گران بازنده (اگر نگوییم همه) معامله گرانی هستند که در مورد بازار تحصیل نکرده اند و نحوه تجارت سودآور را درک نمی‌کنند. سقوط اینها در کنار راه پایان می یابد. هیچ واسطه ای نمی‌خواهد برای جذب مشتری پول خرج کند ، فقط باید آنها را در 90 روز از سیستم عامل خود خارج کند. با درک کارگزاران که چنین ترتیبی در دراز مدت برای تجارت خوب نیست ، بسیاری از آنها در حال حاضر سرمایه گذاری قابل توجهی در آموزش تجار دارند. ویدئوها ، مقالات و وبینارها ابزارهای متداولی هستند که از طریق آنها معامله گران مبتدی می توانند وارد بازار فارکس شوند

اولین مجموعه های آموزشی معامله گران اکنون تقریباً یک دهه قدمت دارند. مطالعات ارزشیابی در آن دوره نشان داده است که آموزش معامله گران محصول خوبی از کارگزاری های FX است. هر کارگزار FX که به نوعی آموزش معامله گر ارائه نمی‌دهد ، ارزش دیدن را ندارد.

 

  1. تحقیقات بازار

هنگامی که معامله‌گران با استفاده از منابع آموزشی معامله‌گران بر روی سیستم عامل‌ها برای شروع معاملات و ترید خود مستقر می‌شوند، فعالیت‌های تجاری و استمرار معاملات آنها می‌تواند از طریق ارائه ابزارهای تحقیقاتی در بازار، تجزیه و تحلیل شرایز حرکت قیمت و اخبار خبری تداوم یابد. بسیاری از کارگزاران نیز این موارد جانبی را در پیشنهادات خود برای مشتریان گنجانده اند.

تحقیقات بازار پایه و اساس معاملات آگاهانه است. تحرکات بازار فارکس در درجه اول از طریق تجزیه و تحلیل احساسات تعیین می‌شود. این نوع تحلیل بر این واقعیت استوار است که بازارها بر اساس داده‌های اقتصادی موجود، جهت های از پیش تعیین شده‌ای دارند. تحقیقات بازار این موارد را آشکار می‌کند و زبان را به سطوحی می‌رساند که معامله‌گر می‌تواند درک کند.

به عنوان یک معامله‌گر، شما به طور ایده آل باید با یک کارگزار معامله کنید که می‌تواند نوعی تحقیقات بازار را به شما ارائه دهد. این مورد هم باید معیاری تعیین کننده برای انتخاب کارگزار باشد.

با توجه به موارد بالا و بسیاری موارد دیگر شما میتوانید لیست بهترین و کارا ترین بروکر های فارکس یا همان کارگزاری های امن و مورد اطمینان را بشناسید و با خیال راحت در آن معامله کنید؛ پس با مراجعه به لینک زیر در tradernova  بهترین بروکر فارکس را بیابید:

https://tradernova.com/بهترین-بروکر-فارکس/

استراتژی استاپ هانتینگ

استاپ هانتینگ یک استراتژی است که تلاش می‌کند برخی از شرکت کنندگان در بازار را از موقعیت خود خارج کرده و قیمت دارایی را به حدی برساند که بسیاری از افراد تصمیم به توقف ضررهای خود بگیرند. ایجاد بسیاری از ضررهایی که منجر به توقف ناگهانی شود معمولاً نوسان بالایی ایجاد می‌کند و می‌تواند فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه‌گذارانی باشد که به دنبال تجارت در این محیط هستند.

استاپ هانتینگ روش سخت و دشواری نیست و شما صرفا به یک نمودار و چارت قیمتی و یک اندیکاتور یا نشانگر نیاز دارید؛ آنچنانکه در وبسایت اینترنتی تریدر نووا آمده است:

“در یک نمودار یک ساعته، از هر طرف یک قیمت رند، خطوطی به فاصله 15 پیپی رسم کنید. به عنوان مثال، اگر EUR / USD نزدیک به رقم 1.2500 باشد، معامله گر باید 1.2485 و 1.2515 را در نمودار نشان می‌دهد. این ناحیه 30 پیپ به عنوان “منطقه تجارت” شناخته شده است، بسیار شبیه خط 20 یارد در میدان فوتبال به عنوان “منطقه جریمه” شناخته شده است. هر دو نام یک ایده را مطرح می‌کنند – یعنی اینکه شرکت کنندگان پس از ورود به آن منطقه احتمال موفقیت بالایی دارند.”

 

شما همچنین برای مطالعه بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت دانشنامه جامع اقتصادی Tradernova به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:

https://tradernova.com/استاپ-هانتینگ/

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته بررسی علمی بهترین بروکر فارکس با منابع آکادمیک مربیان تریدر نووا اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.