بررسی ویدئویی آی‌تی‌رسان از لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 مدل ۲۰۲۱

هواوی بعد از کسب شهرت در دنیای اسمارت‌فون‌ها، به‌صورت جدی وارد بازار لپ‌تاپ‌ها شد. در سال‌های اخیر شاهد رونمایی از لپ‌تاپ‌های هواوی با برند میت‌بوک بوده‌ایم. میت‌بوک D15 مدل ۲۰۲۱ یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های هواوی بوده که با امکانات خوبی راهی بازار شده است.

با بررسی مشخصات میت‌بوک D15 در دو نسخه 2020 و 2021، متوجه تفاوت سخت افزاری نسبتا فاحشی میان آن‌ها خواهید شد. هواوی در سال گذشته مدل میت‌بوک D15 را به عنوان یک مدل اقتصادی و در عین حال مناسب برای انجام تمامی کارهای روزانه عرضه کرد، اما نسخه 2021 این لپ‌تاپ از نظر سخت افزاری ارتقا پیدا کرده و بر اساس قیمت آن، حداقل در ایران نمی‌توان لقب اقتصادی را به میت‌بوک D15 داد.

به این ترتیب، میت‌بوک D15 آمده تا در قامت یک مدعی در بازار لپ‌تاپ‌های میان‌رده قدرتمند قد علم کند و بازار را از چنگ رقبای قدرت‌مند خودش در بیاورد. میت‌بوک D15 حدود 27 میلیون تومان قیمت دارد و به دنبال خودنمایی در این رده است.

با تمام این‌ها، هواوی میت‌بوک D15 مدل 2021 یک بازار هدف مشخص دارد و اگر کیفیت خوبی داشته باشد، می‌تواند فروش بالایی کسب کند. ما در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم تا این مدل را به صورت ویدئویی و کامل بررسی کنیم. اگر می‌خواهید با این لپ‌تاپ دانشجویی بیشتر آشنا شوید، ویدئو زیر را از دست ندهید:

نوشته بررسی ویدئویی آی‌تی‌رسان از لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 مدل 2021 اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.