برنامه شرکت اچ‌تی‌سی برای رونمایی از شش یا هفت مدل گوشی در سال ۲۰۱۷

پس از رونمایی شرکت اچ‌تی‌سی از فبلت رده‌بالای اچ‌تی‌سی U اولترا و گوشی میان‌‌رده اچ‌تی‌سی U پلی، بسیار منتظر معرفی گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده با نام اچ‌تی‌سی ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام هستند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی با نام دیگری به بازار عرضه خواهد شد و این سازنده، تعداد کم‌تری گوشی در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گویا آی‌تی باشید.

رئیس بخش موبایل شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی در یک مصاحبه با وب‌سایت Engadget مدعی شده که این شرکت تایوانی برای رونمایی از شش یا هفت مدل گوشی‌هوشمند در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده است. با توجه به معرفی رسمی دو گوشی از سری U، باید منتظر رونمایی از چهار یا پنج مدل گوشی‌هوشمند دیگر توسط شرکت اچ‌تی‌سی تا پایان سال جاری میلادی باشیم.

به‌نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی، استراتژی خود را تغییر داده است و تصمیم دارد تا تنوع گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان‌قیمت خود را کاهش دهد و تمامی تمرکز خود را بر روی محصولات رده‌بالا و گوشی‌های پرچم‌دار معطوف نماید. البته، این به معنای عدم‌عرضه محصولات جدید از سری Desire نیست زیرا رئیس بخش موبایل اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، تعدادی گوشی‌هوشمند میان‌رده و ارزان‌قیمت معرفی خواهد شد.

اچ‌تی‌سی

با توجه به رونمایی از گوشی اچ‌تی‌سی X10 در کنگره جهانی موبایل و معرفی احتمالی یک گوشی پرچم‌دار از سری U با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ که در شایعات گذشته به آن اشاره شده بود، انتظار داریم که سه یا دو گوشی‎هوشمند باقی‌مانده به عنوان یک مدل جدید از سری Desire ارائه شود.

در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی، رئیس بخش موبایل این سازنده تایوانی اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار جدیدی توسط اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد اما HTC 11 نیست. به همین جهت، انتظار داریم که در شایعات آینده به نام تجاری گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اچ‌تی‌سی پرداخته شود.

منبع: Phonearena