برنامه ی فیسبوک مسنجر برای اپل واچ در دسترس قرار می گیرد

فیسبوک مسنجر. برنامه ی فیسبوک مسنجر برای اپل واچ در دسترس قرار می گیرد

شاید به خاطر بیاورید که اپل در طول رویداد رسانه ای ۹ سپتامبر، برنامه ی فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) را برای هر اپل واچی که واچ او اس ۲ (watchOS 2) را اجرا می کنند ، نشان داد. امروز این برنامه از اپل اپ استور در دسترس قرار می گیرد. این برنامه به کاربران اپل واچ این امکان را می دهد که استیکر، لایک، کلیپ های صوتی ارسال کنند و به نوتیفیکیشن های ورودی پاسخ دهند.

به منظور نصب فیسبوک مسنجر بر روی  اپل واچ، اول از همه می بایستی فیسبوک مسنجر را بر روی آیفون خود نصب کنید. سپس به صورت زیر اقدام کنید:

Watch app > My Watch > Messenger > Show App on Apple Watch

حال فیسبوک مسنجرعلاوه بر کسب پشتیبانی اپل واچ، با اسپات لایت سرچ (Spotlight Search) بر روی آیفون و یا آیپدی که آی او اس ۹ (iOS 9) را اجرا می کنند، کار می کند. همچنین با قابلیت مالتی تسکینگ (چند وظیفگی) بر روی آیپد در حال اجرای آی او اس ۹ عمل می کند. در این مورد این برنامه با اسپلیت ویو (Split View) کار می کند که این امکان را فراهم می سازد که دو برنامه همزمان در کنار هم اجرا شوند. از دیگر برنامه هایی که این برنامه می تواند با آن کار کند، اسلاید اور (Slide Over) می باشد که با آن می توان با کشیدن یک برنامه بر روی یک برنامه ای که بر روی صفحه نمایش باز و در حال اجراست، از آن استفاده کرد.

با استفاده از اسپات لایت سرچ شما می توانید کانتکت ها و مکالمات خود را از فیسبوک بدون نیاز به باز کردن این برنامه جستجو کنید. این با استفاده از توانایی اسپات لایت سرچ در آی او اس به منظور انجام جستجوی گسترده از طریق گوشی شما به انجام می رسد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته برنامه ی فیسبوک مسنجر برای اپل واچ در دسترس قرار می گیرد اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.