برگزاری میزگرد برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت

WhatsApp Image 2020-11-25 at 12.49.55.jpeg
 
 
بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با همکاری بنیاد علمی اکو، میزگرد مجازی برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در حوزه ارتباطات سلامت را برگزار می کند.
به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، در پی همه‌گیری ویروس کرونا و با توجه به اهمیت ارتباط موثر بخش‌های مختلف جامعه اعم از نهاد حاکمیت، نهادهای حوزه پزشکی و سلامت، پژوهشگران و عموم مردم، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با همکاری بنیاد علمی اکو (ECOSF)، میزگرد مجازی با عنوان "سیاست گذاری ملی و معماری نهادی در عرصه ارتباطات سلامت" را برگزار می‌نماید.
محورهای این پانل مجازی، "سیاست های ملی ترویج و آموزش عمومی"، "استراتژی های مواجهه با اینفودمی کووید-19" و " سیاست های پیشگیری از انتشار اخبار جعلی در شرایط همه گیری کووید-19" است.
در این رویداد منظور حسین سومرو رئیس بنیاد علمی اکو، زرین زردار مدیر اجرایی کرسی ارتباطات علم یونسکو در ایران، ماهالتچامی آروجانان مدیر اجرایی انجمن اطلاعات بایوتکنولوژی مالزی و محمد السنباطی رمضان روزنامه نگار علمی از بلژیک سخنرانی خواهند کرد و اجرای این برنامه بر عهده زینب الصفار، مجری، نویسنده و تهیه کننده شبکه تلویزیونی المیادین لبنان است.
رویداد سیاستگذاری ملی و معماریِ نهادی در عرصه ارتباطات سلامت در مورخ ۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۰ -۱۴:۰۰ برگزار می شود و از طریق صفحات اینستاگرام جایزه مصطفی(ص) و فیسبوک بنیاد علمی اکو به صورت زنده قابل مشاهده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت https://step.mstfdn.org مراجعه نمایید.
لازم به ذکر است که این میزگرد مجازی ذیل "برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشورهای اسلامی" تعریف می شود که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با هدف گسترش شبکه علمی در میان بازیگران عرصه علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام سازماندهی شده است و در قالب برگزاری رویدادهای بین المللی، زمینه را برای تقویت، هم افزایی و رشد همکاری های علمی مهیا می سازد. این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فرصت های همکاری برای پژوهش های مشترک را ارائه کرده است و بستری برای بحث های دقیق در زمینه علم و فناوری و تبادل تجربیات راهبردی با کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی فراهم می نماید.