گیب نیوئل، از طراحان بازیهای ویدئویی و بنیانگذاران ولو، بهتازگی در مصاحبهای اعلام کرده که از بین کنسولهای نسل نهمی مایکروسافت و سونی، ایکسباکس سری ایکس را گزینهی بهتری میداند
http://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.png00ادمینhttp://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.pngادمین2020-07-29 10:00:002020-07-29 10:00:00بنیانگذار ولو: کنسول ایکس باکس سری ایکس را به PS5 ترجیح میدهم