بنیان‌گذار ولو: کنسول ایکس باکس سری ایکس را به PS5 ترجیح می‌دهم

بنیان‌گذار ولو: کنسول ایکس باکس سری ایکس را به PS5 ترجیح می‌دهم
گیب نیوئل، از طراحان بازی‌های ویدئویی و بنیان‌گذاران ولو، به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از بین کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی، ایکس‌باکس سری ایکس را گزینه‌ی بهتری می‌داند