بهترین قاب‌ها برای هوآوی P10

P10 یکی از پرچمدارهای امسال است که با قیمت رقابتی و امکانات فوق‌العاده‌اش سروصدای زیادی (لااقل درکشورمان) به‌پا کرده است. با این‌که برچسب قیمتی این محصول نسبت به رقبا پایین‌تر است، اما بازهم مبلغ زیادی به‌حساب می‌آید. برای همین باید از این گوشی محافظت کنیم تا خدایی‌ ناکرده خط و خشی بر روی آن نیافتد.

شما می‌توانید از قاب و کاورها برای مراقبت از دیوایس‌تان بهره‌ ببرید. در این نوبت قصد داریم بهترین قاب‌ها را برای پرچمدار سال ۲۰۱۷ هوآوی معرفی کنیم. اگر از آن دسته کسانی هستید که در بحبوحه بازار، آن هم فقط برای خرید یک قاب گم شده‌اند، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


۱- کاور هوآوی مدل Smart View

این مدل ساخته خود شرکت هوآوی است؛ پس باید قاب بسیار باکیفیتی باشد. خوشبختانه کمپانی چینی‌تبار روسفیدمان کرد و کاوری با بهترین کیفیت ممکن را روانه بازارها نمود. این محصول ترکیبی از پلاستیک مرغوب و چرم طبیعی است که سبب شده تا این قاب دوست‌دار محیط‌ زیست نیز باشد. Smart View تمام زوایای گوشی را پوشش می‌دهد و حتی نمی‌گذارد که کوچک‌ترین خط‌‌ و‌ خشی برروی موبایل بیافتد.

دیگر نگران تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌های‌تان نباشید، چراکه این مدل پنجره‌ای کوچک در قاب جلوی خود دارد که امکان دیدن اعلان‌ها را (البته به‌صورتی نامتعارف) فراهم می‌کند. درضمن این کاور قابل لمس است. پس قادر هستید که به تماس‌های‌تان پاسخ دهید یا از شر آن‌ها خلاص شوید! وجود چرم مصنوعی (درقاب پشت) موجب شده تا دیگر شاهد هیچ لک یا اثرانگشتی نباشیم و به‌راحتی با P10 کار کنیم. جنس چرم مصنوعی کاربرد دیگری نیز دارد. اگر از این کاور بهره ببرید این موبایل گران‌ قیمت از دست‌تان سر نمی‌خورد و نقش زمین نمی‌شود.

قیمت: نود هزار تومان


۲- قاب محافظ چرمی نیلکین مدل Qin

این قاب کم‌ و‌ بیش مانند مورد نخست لیست ماست، اما این‌بار از شرکت پرآوازه نیلکین. این کیف از چرم ساخته شده که موجب می‌گردد، گوشی از دست‌تان سر نخورد، لک و چربی انگشتان‌تان روی آن باقی نماند و جلوه‌ای کلاسیک به اسمارت‌فون‌ شما ببخشد. هر زمان که درب کاور را باز نمایید، گوشی روشن خواهد شد و اعلان‌هایی را به شما نشان می‌دهد. هروقت که آن را ببندید، گوشی خاموش خواهد شد و در پنجره عمودی‌ شکل قاب، نوتیفیکیشن‌ها نقش می‌بندند. اگر تماسی دریافت کنید، دیگر لزومی ندارد که حتما هندست را روشن نمایید. در این قاب پنجره عمودی‌شکل تعبیه شده قابل لمس است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به تماس‌هایش پاسخ دهد.

قیمت: سی و پنج هزار تومان


۳- کاور محافظ جوی‌روم مدل Fashion

قاب برای هواوی P10

جوی‌روم یکی از کمپانی‌هایست که اهمیت بازار لوازم جانبی موبایل‌ها را درک کرده و می‌خواهد خودش را در این قافله بگنجاند. این قاب از گوشی شما به‌صورت ۳۶۰ درجه محافظت می‌کند و حتی نمی‌گذارد که آن کوچک‌ترین آسیبی ببیند. جنس آن هم از پلاستیک فشرده بوده و حالت مات دارد و برای همین لک و چربی انگشتان‌تان را جذب نمی‌کند. اما فکر نکنید که کاور مذکور زبر است و دست‌تان را آزار می‌دهد. بلکه Fashion بسیار نرم و لطیف است و حس‌ و‌ حال چرم را به آدم منتقل می‌نماید. خطوط آنتن نیز در این محافظ به رنگ طلایی درآمده‌اند و امکان این به شما داده شده تا اگر دوست‌شان نداشتید، آن‌ها را از بدنه جدا کنید.

قیمت: سی هزار تومان


۴- قاب محافظ ژله‌ای X-Level مدل Vintage

اگر زیبایی را در کنار قیمت مناسب دوست‌ دارید، پس بهتر است که نگاهی به این مدل بیاندازید. این محصول بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و به این آسانی‌ها نمی‌شکند. روکشی از چرم‌ طبیعی سبب شده تا لک و چربی انگشتان‌تان روی Vintage باقی نماند. موبایل نیز دیگر از دستان‌تان سر نمی‌خورد. این محافظ به‌صورت ۳۶۰ درجه از اسمارت‌فون‌تان مراقبت می‌نماید و حتی نمی‌گذارد که کوچک‌ترین آسیبی ببیند. روی دکمه‌های کنار دستگاه هم پوسته‌ای برجسته قرار گرفته است که به هیچ‌وجه مشکلی در عملکرد آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

قیمت: بیست و پنج هزار تومان


۵- کاور محافظ ژله‌ای TT Sborn مدل TPU

کمپانی TT Sborn همیشه در ساخت کاورهای ژله‌ای-سیلیکونی مهارت خاصی داشته و به بهترین نحو ممکن آن‌ها را می‌سازد و سپس به بازار (آن‌هم با قیمتی بسیار مناسب) عرضه می‌کند. این مدل هم رنگ‌های بسیار جذاب و سرزنده‌ای دارد و تقریبا هرکسی از آن‌ها خوشش می‌آید. این محصول زیبا از تمام زوایای موبایل محافظت می‌نماید و حتی خمیدگی اندک نمایشگر را نیز پوشش می‌دهد. روی دکمه‌ها پوششی برجسته و نرم قرار گرفته که در کارکرد آن‌ها هیچ مشکلی به‌وجود نمی‌آورد.

قیمت: بیست هزار تومان


۶- قاب محافظ نیلکین مدل Frosted

قاب برای هواوی P10

این محصول نیز دست‌رنج شرکت خوش‌نام نیلکین است. Frosted از پلی‌کربنات ساخته شده که موجب می‌شود، لک و چربی انگشتان‌تان روی قاب پشتی باقی نماند و گوشی کم‌تر از دست‌تان سر بخورد. این مدل ضدخراش، ضدساییدگی و ضدضربه است. بخش‌های بالا و پایین قاب نیز باز هستند تا P10 راحت‌تر درون این محافظ خوش‌ساخت جای بگیرد. اگر می‌خواهید که با پرداخت مبلغی کم، محصولی باکیفیت و مقاوم تهیه کنید، پس حتما Frosted را دربین گزینه‌های‌تان جای دهید.

قیمت: بیست هزار تومان

نوشته بهترین قاب‌ها برای هوآوی P10 اولین بار در پدیدار شد.