بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه ۹۷)

keyboard بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

کامپیوترها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند به شمار می‌آیند که عمدتا برای انجام کارهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال اگر بخواهید به ادیت ویدیوها یا طراحی وب بپردازید، در نتیجه به یک کامپیوتر شخصی نیازمندید. این دسته از دستگاه‌ها به برخی از لوازم جانبی متکی‌‌اند. کیبوردها نیز جز همین دیوایس‌ها محسوب می‌شوند که عمل تایپ کردن را ممکن می‌سازند. اگر به‌دنبال بهترین صفحه‌کلیدهای بازار هستید که به‌صورت بی‌سیم با کامپیوتر ارتباط برقرار می‌کنند، پس در ادامه با ما همراه باشید.


مایکروسافت Desktop Sculpt

keyboard-2 بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید یک کیبورد، دیزاین آن است. در واقع طراحی ارگونومیک و مهندسی‌شده به کاربر این اجازه را می‌دهد تا بدون دردسر و با کم‌ترین میزان خستگی به تایپ مقاله بپردازد. خوش‌بختانه مایکروسافت اهمیت این موضوع را درک کرده و برای Desktop Sculpt از یک دیزاین جذاب و مدرن بهره گرفته. طراحی کیبورد باعث شده تا دستان‌تان به‌راحتی روی صفحه‌کلید قرار بگیرند و تا ساعت‌ها بتوانید به نوشتن مشغول شوید. دکمه‌های میان‌بر متعدد هم جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی Desktop Sculpt به حساب می‌آیند. به این ترتیب کارها با سرعت بیش‌تری انجام می‌شود. حدود ۱۰۰ کلید در اختیارتان قرار گرفته که همگی آن‌ها از عمری طولانی برخوردار هستند. در کنار این کیبورد کم‌نظیر، یک عدد ماوس هم در نظر گرفته شده تا نیازی به خرید مجدد نداشته باشید. گفتنی‌ست این دستگاه از کیفیت بالایی سود می‌برد و حساسیت بی‌نظیری دارد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

مایکروسافت Desktop 2000

keyboard بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

اگر می‌خواهید یکی از بهترین کیبوردهای بازار را داشته باشید، پس باید یکی از محصولات کمپانی مایکروسافت را خریداری کنید. این دیوایس‌ها از طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای سود می‌برند و ساعت‌ها می‌توانید به تایپ کردن بپردازید. Desktop 2000 هم از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از ۱۰۴ کلید مقاوم بهره جسته که عمر زیادی دارند و برای سال‌ها نیازی به خرید مجدد صفحه‌کلید ندارید. Desktop 2000 مایکروسافت با دو عدد باتری تغذیه می‌شود و حدودا ۱ سال با همین باتری‌ها روشن خواهد ماند. از سیستم‌عامل مک استفاده می‌کنید؟ مشکلی نیست! Desktop 2000 از ورژن‌های مختلف پلت‌فرم‌های اپل و ویندوز پشتیبانی می‌کند. ماوسی با تکنولوژی وایرلس در کنار این کیبورد به‌چشم می‌خورد که به سنسور حساس و دقیقی مجهز شده.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

فراسو FCM-8686RF

keyboard-3 بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

کلیدهای میان‌بر برای بعضی از کاربران اهمیت زیادی دارد و در واقع کار کردن با برنامه و سیستم‌عامل را راحت‌تر می‌سازد. فراسو هم از این مسئله غافل نشده و محصول خود را به این کلیدهای کارآمد مجهز نموده. FCM-8686RF از ۱۴ میان‌بر سود می‌گیرد که به‌صورت خلاقانه در اطراف صفحه‌کلید قرار گرفته‌اند. کیفیت ساخت بالا نیز برای کیبوردها ضروری و مهم است. از این رو، تمامی کلیدها در FCM-8686RF از عمر زیادی برخوردار هستند و مطمئن باشید تا سال‌ها نیازی به خرید مجدد یک صفحه‌کلید پیدا نمی‌کنید. حروف فارسی هم روی کیبورد حک شده و برخلاف نمونه‌های دیگر پاک نمی‌شود. ارگونومیک بودن هم جز قابلیت‌های جذاب FCM-8686RF به شمار می‌آید تا بدون خستگی ساعت‌ها به نوشتن یا بازی کردن مشغول شوید. ماوسی بی‌سیم هم در جعبه محصول ایرانی قرار گرفته که ارزش خرید FCM-8686RF را افزایش می‌دهد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

ای‌فورتک 3100N

keyboard-4 بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

قیمت مناسب در کنار عمر بالای کلیدها جز ویژگی‌های کلیدی 3100N به حساب می‌آیند که نمی‌توان به‌راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. پس اگر می‌خواهید محصولی با کیفیت ساخت مطلوب و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید، حتما 3100N را مدنظر داشته باشید. خوش‌بختانه حروف فارسی روی صفحه‌کلید حک شده‌اند و در اثر استفاده زیاد یا گذشت زمان پاک نمی‌شوند. طراحی محصول ساده، زیبا و جمع‌و‌جور است و به این ترتیب به‌راحتی قادر به حمل آن هستید. ناگفته نماند کیبورد توسط دو باتری کوچک تغذیه می‌شود و به‌لطف سیستم بهینه 3100N برای ماه‌ها لزومی به تهیه مجدد باتری ندارید. ماوسی هم با فن‌آوری بی‌سیم فراهم آمده و از سنسور دقیقی برای تشخیص سریع موقعیت‌ بهره می‌برد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

هویت KB 653 GCM

keyboard-6 بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

حدود ۱۰۰ کلید در اختیارتان قرار گرفته که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و تا سال‌ها لزومی به خرید صفحه‌کلید جدیدی ندارید. دیزاین برای یک کیبوردها بسیار مهم و ضروی است و هویت هم به این موضوع توجه کرده و محصول خود را با یک طراحی مهندسی‌شده روانه بازار نموده. به این ترتیب در حین نوشتن احساس خستگی نمی‌کنید و می‌توانید ساعت‌ها به تایپ کردن مشغول شوید. برای این‌که کاربر نیازی به خرید ماوس نداشته باشد، سازنده به‌همراه KB 653 GCM یک مدل با تکنولوژی بی‌سیم قرار داده که از کیفیت مناسبی سود می‌جوید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

رپو E1050

keyboard-5 بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97)

رپو یکی از بهترین کمپانی‌ها فعال در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر شمرده می‌شود و تا حالا از محصولات جذابی پرده برداشته. E1050 هم مثل دیگر مدل‌های رپو از کیفیت بالایی بهره می‌گیرد و کلیدهایی با عمری طولانی دارد. حروف فارسی حک شده‌ جز قابلیت‌های کارآمد E1050 به حساب می‌آیند و در نتیجه در اثر گذشت زمان و استفاده پی‌درپی پاک یا کم‌رنگ نخواهند شد. گفتنی‌ست کیبورد به طراحی ارگونومیکی مجهز گشته و در هنگام تایپ کردن خسته نمی‌شوید و قادرید ساعت‌ها به نوشتن یا تجربه گیم‌ها بپردازید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین کیبوردهای بی‌سیم را بشناسید (دی‌ماه 97) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.