بهینه ترین روش جذب مخاطب هدفمند در اینستاگرام چیست؟

امروزه اینستاگرام جایگاه بی نظیری میان شبکه های اجتماعی در ایران دارد. همین امر باعث می شود کسب و کار ها به حضور در این فضا ترغیب شوند و کالا و خدمات خود را در معرض دید استفاده کنندگان از این شبکه اجتماعی قرار دهند. ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی بسیار ساده است اما جذب مخاطب فعال، کاری دشوار است. ربات اینستاگرام های فالوور آماده است تا به شما کمک کند تا فرآیند جذب فالوور هدفمند را ساده تر و با هزینه کمتری طی کنید. های فالوور با بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام در کنار شما است.

ربات های فالوور چیست؟

های فالوور اولین ربات اینستاگرام با سابقه ای طولانی مدت است. این طول سال ها فعالیت، همیشه بهترین خدمات و ویژگی های جدید در میان ربات های اینستاگرامی را به کاربرانمان معرفی کرده ایم و بهترین راهکارها را برایشان انتخاب کرده ایم. امروز نیز با توجه به توسعه و پیشرفت الگوریتم های اینستاگرام، های فالوور بیشترین تطبیق را با این الگوریتم ها برقرار کرده است تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده و به دور از استرس بسته شدن پیج های خود به افزایش فالوور واقعی بپردازند.

جذب فالوور به صورت هدفمند

اساس کار ربات های فالوور جذب مخاطب هدفمند و آشنا با کسب و کار شما است. ربات افرادی که از فیلتر های شما عبور کرده اند را برای شما جذب خواهد کرد. در گام اول شما باید پیج های مشابه با موضوع کاری خود را به ربات معرفی کنید و در قدم دوم می توانید فیلتر هایی برای افراد پیج هدف قرار دهید. به عنوان مثال می توانید ربات را محدود کنید تا فقط افرادی که برای پیج هدف، کامنت گذاشته اند را برای شما جذب کند.

با استفاده از این روش، هدفمندی فالوور جذب شده برای شما به شدت افزایش می یابد و ارتباط فالوور های شما با پیجتان نیز بالا می رود.

مدیریت چندین پیج در یک اکانت

شما قادر خواهید بود تا چندین پیج خود را در یک اکانت مدیریت کنید و نیازی به ساخت اکانت برای هر پیج به صورت مجزا نیست. در صورتی که درای چند پیج اینستاگرام هستید می توانید هر یک را در پنل کاربری خود ثبت کنید و مقدار فالوور درخواستی را به آن پیج اختصاص دهید تا ربات فرآیند جذب فالوور را برای آنها آغاز کند

امکانات رایگان ربات های فالوور

شما تنها با ثبت نام در های فالوور می توانید به امکاناتی رایگان ولی با ارزش دست پیدا کنید.یکی از این امکانات، ارسال پست به صورت زمان بندی شده است. با استفاده از این ویژگی دیگر نگران مشغولیت های روزمره خود و عدم فرصت کافی برای انتشار پست ها نیستید. شما می توانید پست های خود را یکجا به ربات بسپارید تا ربات های فالوور پست ها را طبق زمان و تاریخ درخواستی شما بر روی پیج منتشر نماید

خرید فالوور یا تبلیغات در پیج ها

تبلیغات در پیج ها همواره دارای هزینه بسیار سنگینی است و هیچ تضمینی در جذب فالوور وجود ندارد. ولی در های فالوور ربات تا زمانی که به هدف تعیین شده دست پیدا نکند بر روی پیج شما کار خواهد کرد. حال این پروسه 1 روز یا 1 ماه زمان ببرد. همچنین از نظر هزینه این دو روش اصلا قابل مقایسه نیستند. تعرفه تبلیغات در یک پیج بزرگ برای یک استوری حداقل 1 میلیون تومان می باشد و ممکن است با پرداخت 1 میلیون تومان شما 10 فالوور هم جذب نکنید که اینکار باعث از بین رفتن بودجه تبلیغاتی شما می گردد.

همین حالا افزایش فالوور اینستاگرام را شروع کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته بهینه ترین روش جذب مخاطب هدفمند در اینستاگرام چیست؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.