به‌روزرسانی اندروید نوقا برای اچ‌تی‌سی ۱۰ به‌زودی منتشر خواهد شد

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای اچ‌تی‌سی ۱۰ به‌زودی منتشر خواهد شد

در ماه اوت خبرهایی منتشر شد که بیان می‌کردند اچ‌تی‌سی به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای سه اسمارت‌فون بالارده خود یعنی اچ‌تی‌سی One M9 ،A9 و همچنین آخرین پرچم‌دارش HTC 10 در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد کرد. از آن‌جایی که در نیمه چهارمین فصل سال ۲۰۱۶ به سر می‌بریم و هنوز خبری از انتشار این به‌روزرسانی نشده است ممکن است کاربران در این زمینه دچار تردید شده باشند. هم‌چنین در ماه اکتبر بنچمارکی از اچ‌تی‌سی ۱۰ منتشر شد که نشان می‌داد همه چیز برای انتشار قریب‌الوقوع این به‌روزرسانی آماده است.

به‌تازگی یک توسعه دهنده رام‌ محصولات اچ‌تی‌سی به نام LlabTooFeR که سابقه خوبی هم در زمینه لو دادن اطلاعات محصولات اچ‌تی‌سی دارد اعلام کرده که انتشار این به‌روزرسانی تا پایان ماه نوامبر یا اوایل دسامبر انجام می‌پذیرد. البته این به‌روزرسانی ابتدا در اروپا عرضه خواهد شد اما پس از مدت کوتاهی برای سایر نقاط دنیا نیز در دسترس خواهد بود.

از جمله ویژگی‌هایی که اندروید نوقا با خود به همراه دارد می‌توان به “App Shortcuts” که یک قابلیت هم‌چون تاچ سه بعدی آی‌فون است اشاره کرد. همچنین می‌توان به نوتیفیکشن‌های اکتیو، حالت چند پنجره‌ای و بهبود حالت Doze اشاره کرد. البته این احتمال نیر می‌رود که اچ‌تی‌سی قابلیت‌های دیگری را به صورت سفارشی بر روی این نسخه قرار دهد.

نوشته به‌روزرسانی اندروید نوقا برای اچ‌تی‌سی ۱۰ به‌زودی منتشر خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.