به‌علت شیوع ویروس کرونا فروشگاه‌های اپل با کمبود قطعات برای تعمیر آیفون مواجه شده‌اند

به گزارش بلومبرگ، اپل به کارکنان خود گفته است که شرکت به خاطر شیوع ویروس کرونا با کمبود قطعات لازم برای تعمیر گوشی‌های آیفون مواجه شده است. اپل همچنین به تکنسین‌های خود هشدار داده است که در دو تا چهار هفته آینده، کمبود قابل‌توجهی در تامین آیفون‌های تعویضی (دستگاه‌هایی که با آیفون آسیب‌دیده تعویض می‌شوند) وجود خواهد داشت. بلومبرگ در گزارش خود گفته است که هم‌اکنون برخی از فروشگاه‌های اپل با کمبود قطعات تعمیر مواجه هستند.

اپل برای تعمیر آیفون‌های خراب، تا جایی که ممکن است سعی می‌کند قطعات آن را جایگزین کند، اما در مواقعی که آیفون مشتری قابل تعمیر نیست آن را با یک آیفون دیگر تعویض می‌کند.

اپل هم اکنون مسافرت کارکنان خود را به چین، کره جنوبی و ایتالیا محدود کرده است. این شرکت همچنین از کارکنان خود خواسته تا ملاقات‌هایشان را از راه دور انجام دهند. اپل بعد از بستن همه ۴۲ فروشگاه‌ خود در چین در پی شیوع ویروس کرونا، اکنون ۳۸ تای آن‌ها را دوباره باز کرده است. اخیرا نیز گزارش شد که این شرکت به دنبال سازنده دیگری برای تامین لنزهای اولتراواید آیفون‌های خود است.

نوشته به‌علت شیوع ویروس کرونا فروشگاه‌های اپل با کمبود قطعات برای تعمیر آیفون مواجه شده‌اند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.