بیلد جدید نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ با یک ویجت جدید منتشر شد

 
بیلد جدید نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ (Insider Preview) با شماره ۲۲۰۰۰.۱۶۸ در کانال‌های Dev و بتا در دسترس قرار گرفت. این نسخه شامل یک ویجت جدید، پشتیبانی از زبان‌های تازه و اصلاح باگ‌ها و ایرادات نسخه‌های قبلی است.
 
ویندوز ۱۱ اینسایدر پریویو ۲۲۰۰۰.۱۶۸ به طور عمده به رفع اشکالات سیستم می‌پردازد اما دارای ویجت جدیدی به نام مایکروسافت ۳۶۵ است. این ویجت فایل‌های کاری، اخبار و اطلاعات جلسات را در اختیار کاربران تجاری قرار می‌دهد. تنها زمانی می‌توانید از ویجت مایکروسافت ۳۶۵ استفاده کنید که با یک اکانت AAD روی ویندوز ۱۱ لاگین کرده باشید.
 
 
ویندوز ۱۱ حالا در اپلیکیشن Chat که از سرویس مایکروسافت تیمز استفاده می‌کند با چند زبان جدید سازگار است. از امروز می‌توانید با زبان خود سیستم عامل از این سرویس استفاده کنید یا یک زبان دیگر را برگزینید. ویندوز ۱۱ در نسخه‌های قبلی ایرادی داشت که باعث می‌شد نتوانید در دستگاه‌های سازگار با قلم از بخش نتایج جستجو، اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید. این اشکال حالا برطرف شده است.
 
در بیلد جدید ویندوز ۱۱، زمانی که از ویجت Family استفاده می‌کنید، دیگر به‌طور غیرمنتظره با پیامی روبرو نمی‌شوید که از شما بخواهد دستگاهی را متصل کنید تا زمان فعالیت در صفحه را ببینید.
 
 
مایکروسافت همچنین آپدیت جدید استور (با نسخه ۲۲۱۰۸.۱۴۰۱.۹.۰) را برای کاربران کانال Dev ویندوز اینسایدر منتشر کرده است. این آپدیت تغییرات نسبتا بزرگی را در رابط کاربری Library اعمال می‌کند و مسیریابی را بهبود می‌بخشد. به‌علاوه، طراحی Spotlight هم به‌روز شده تا محصولات برتر به شکل مناسب‌تری در اپلیکیشن مایکروسافت استور به نمایش دربیایند. در این نسخه، اگر ماوس خود را روی یک گزینه نگه دارید، می‌توانید پیش‌نمایشی از محتوای آن را ببینید.
 
این شرکت امیدوار است که آپدیت استور را به‌زودی در کانال بتای ویندوز اینسایدر ارائه کند. مایکروسافت همچنین در مجموع یادآور شده که اگر روی کانال Dev هستید، اکنون زمان مناسبی است تا به کانال بتا بروید و از بیلدهای پایدارتر ویندوز ۱۱ استفاده کنید.