تأخیر در عرضه شیائومی Mi6 به دلیل استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵

تأخیر در عرضه شیائومی Mi6 به دلیل استفاده از اسنپدراگون 835

در ماه‌های اخیر تاریخ‌های متفاوتی برای زمان معرفی و عرضه شیائومی Mi6 بیان شده و پیش‌ازاین هم ماه آوریل برای این اتفاق معرفی شده بود اما حالا خبر دیگری به گوش می‌رسد که به دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835، عرضه این گوشی با تأخیری مواجه شده و به ماه می موکول شده است.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ تمامی موجودی این چیپست را برای پرچم‌دار آتی خود یعنی گلکسی اس 8 سفارش داده و بقیه مشتریان کوالکام برای دریافت اسنپدراگون 835، باید تا چند هفته پس از معرفی اس 8 در ماه آوریل، صبر کنند.

از شایعات برمی‌آید که شیائومی Mi6 بدنه بسیار نازکی داشته و در گران‌ترین نسخه به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود. ظاهرا شیائومی قصد دارد تا این محصول را در سه نسخه با قیمت‌های متفاوت عرضه کند. یکی از آن‌ها به پردازنده Helio X30 که اصلی‌ترین رقیب اسنپدراگون 835 بوده اما قیمت پایین‌تری دارد، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر تمام اچ‌دی مجهز می‌شود درحالی‌که دو نسخه دیگر، نمایشگر 2K داشته و حافظه داخلی بیشتری هم در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هر سه مدل هم دوربین دوگانه خواهند داشت. قیمت شیائومی Mi 6 از 290 دلار در کشور چین شروع می‌شود اما در سایر کشورها به دلیل اضافه شدن هزینه‌هایی مانند سود فروشندگان و هزینه‌های دیگر، این قیمت بیشتر خواهد بود.

شیائومی Mi 6 یکی از جذاب‌ترین پرچم‌داران سال جاری خواهد بود. کمپانی شیائومی همواره ثابت نموده که محصولاتش باوجود قیمت پایین‌تر، ازنظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قابلیت رقابت با گران‌ترین گوشی‌های بازار را دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم آخرین تلاش‌های آنها چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

توجه: تصویر خبر، متعلق به شیائومی می نوت است.

نوشته تأخیر در عرضه شیائومی Mi6 به دلیل استفاده از اسنپدراگون 835 اولین بار در پدیدار شد.