تاریخ رونمایی از اچ‌تی‌سی U مشخص شد

تاریخ رونمایی از اچ‌تی‌سی U مشخص شد

اچ‌تی‌سی اعلام کرد که پرچم‌دار بعدی‌‌اش در روز 16 مه معرفی خواهد شد و تصویر تبلیغاتی رسمی آن را هم منتشر کرده که در بالا مشاهده می‌کنید.
تاکنون شاهد لیک‌های زیادی راجع به اچ‌تی‌سی یو در فضای مجازی بودیم و به نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون مدل کوچکتر اچ‌تی‌سی اولترا خواهد بود، هر چند که اگر شایعات صحت داشته باشند خبری از نمایشگر ثانویه در اینجا نیست. بنا به ادعای شایعات، اسکنر اثر انگشت (که به‌عنوان دکمه خانه نیز عمل می‌کند) در پایین صفحه‌نمایش و دو دکمه خازنی در سمت راست و چپ بدنه قرار دارند، یعنی دقیقا مانند اچ‌تی‌سی اولترا. اچ‌تی‌سی یو احتمالا مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی WQHD همراه با محافظ گوریلا گلس 5، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، 6 / 4 گیگابایت رم و 128 / 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی ظاهرا از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام و بلوتوث نسخه 4.2 نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835، واحد پردازش گرافیکی Adreno 540، سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری Sense اشاره کرد.
علاوه بر این، می‌توان انتظار اسپیکر‌های BoomSound را روی اچ‌تی‌سی یو داشت. برجسته‌ترین ویژگی این اسمارت‌فون احتمالا «حسگرهای لبه» است، این حسگرها در پایین گوشی قرار دارند و به کاربران اجازه تعامل با  لبه‌های اچ‌تی‌سی یو به‌منظور انجام برخی کارها را می‌دهند. این ویژگی قطعا بسیار جالب به نظر می‌رسد و باید دید که اچ‌تی‌سی چگونه این ویژگی را پیاده کرده، البته اگر این مسئله صحت داشته باشد. در هر حال، در 16 مه از همه چیز راجع به این اسمارت‌فون باخبر خواهیم شد.

نوشته تاریخ رونمایی از اچ‌تی‌سی U مشخص شد اولین بار در پدیدار شد.