تاریخ عرضه سری گوشی‌های گلکسی S23 سامسونگ مشخص شد

تاریخ عرضه سری S23

یک نشریه کره‌ای تاریخ عرضه حدودی خانواده پرچمدار S23 سامسونگ را فاش کرده است تا اولین اطلاعات مربوط به عرضه این خانواده را داشته باشیم. با ما در آی‌‎تی‌رسان همراه باشید.
طبق گزارش‌ها، سامسونگ می‌تواند پرچمداران خود را در هفته اول فوریه (12 تا 19 بهمن) معرفی کند و آن‌ها را تا 17 فوریه (28 بهمن) برای فروش عرضه کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال افزایش موجودی سری Galaxy S23 برای عرضه است. اگرچه این یک افزایش عجیب غریبی نیست. بر اساس گزارشی که توسط نشریه کره‌ای Chosun منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد این پرچمداران را در هفته اول سال 2023 عرضه کند.

امسال، سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در 9 فوریه (20 بهمن) معرفی کرد و در نهایت این گوشی‌ها را در 25 فوریه (6 اسفند) عرضه کرد. این بدان معناست که مدل‌های گلکسی اس 23 تنها چند روز زودتر از مدل‌های قبلی خود معرفی می‌شوند.

این سریع‌ترین محصولی نیست که سامسونگ پرچم‌داران جدید گلکسی اس را عرضه کرده است. سری گلکسی اس 21 این رکورد را برای عرضه در ژانویه سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19 ثبت کرده است.

همچنین این اولین بار نیست که در مورد پیگیری سریع سامسونگ از عرضه گلکسی S23 می‌شنویم. یکی دیگر از رسانه‌های کره‌ای در ماه سپتامبر همین ادعا را تکرار کرد. با این حال، ما در آن اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه نداشتیم.

Chosun گزارش می‌دهد که شرایط فعلی بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، بر تصمیم سامسونگ برای تسریع روند عرضه سری گلکسی S23 تأثیر گذاشته است. انتظار می‌رود این شرکت در اوایل فوریه رویداد Unpacked را در سانفرانسیسکو برگزار کند تا از این گوشی‌های جدید خانواده S23 رونمایی کند.

با توجه به سوابق سامسونگ در عرضه پرچمداران خود دو هفته پس از معرفی آن‌ها، سری جدید S می‌تواند در حدود 17 فوریه برای فروش در قفسه‌های فروشندگان عرضه شود.

نوشته تاریخ عرضه سری گوشی‌های گلکسی S23 سامسونگ مشخص شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.