تاکید بر لزوم اتمام پروژه های پژوهشی در برنامه زمانی مقرر

 
 
یزدانیان در دیدار نوروزی با همکاران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات که به صورت برخط برگزار گردید، بر لزوم اتمام پروژه های پژوهشی در برنامه زمانی مقرر تاکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر وحید یزدانیان امروز روز چهارشنبه ۱۹فروردین در نشستی با همکاران پژوهشگاه ICT سال نو را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و توفیق در سال جدید برای ایشان داشت.
 
وی در خصوص عملکرد پژوهشگاه در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: پژوهشگاه جزء اولین مجموعه هایی بود که دورکاری را با ظرفیت گسترده شروع کرد و قبل از اینکه استفاده از ماسک الزامی گردد ما آن را الزامی کردیم. دکتر یزدانیان همچنین ازکمیته سلامت، مدیران پژوهشگاه و بخش حراست خواست تا از این پس نیز تدابیر لازم درخصوص دورکاری و اقدامات پیشگیرانه به بهترین نحو در نظر گیرند.
 
یزدانیان درخصوص اقدامات مهمی که در سال گذشته در پژوهشگاه انجام شد به رشد ۶ پله ای پژوهشگاه ICT و کسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال نیز در ارزیابی عملکرد بدرخشیم و رتبه بالاتری را کسب کنیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نگاه بخش ICT کشور به پژوهشگاه تغییر کرده و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بازوی علمی و پژوهشی حوزه ای ICT کشور کاملاً پذیرفته شده است.
 
دکتر یزدانیان گفت: با توجه به تعاملی که در اسفند ماه سال گذشته با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی داشتیم موفق به اخذ ردیف بودجه مجزا برای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شدیم که آثار بسیار خوبی در آینده پژوهشگاه خواهد داشت.
 
وی در خصوص ساختار جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: ساختار کلی جدید در کمیسیون دائمی و هیات امنا به تصویب رسیده و امسال نیز ساختار تفصیلی پژوهشگاه تعریف خواهد شد.
 
یزدانیان ضمن تاکید بر لزوم اتمام پروژه های پژوهشی دربرنامه زمانی مقرر، از واحدهای ستادی و پشتیبانی نیز خواست تا همکاری لازم را با بخش پژوهشی داشته باشند تا پروژه ها در مسیر درست خود اجرایی شوند.
 
یزدانیان در انتهای دیدار نوروزی خود گفت: تمامی دستاوردهای حاصل شده در پژوهشگاه نتیجه تلاش همه همکاران بوده است. وی ابراز امیدواری کرد روند موفقیت های پژوهشگاه ادامه پیدا کند.