تاکید ویژه مایکروسافت بر «ویندوز-به‌عنوان-خدمات»

شرکت مایکروسافت در تلاش است با تمرکز بیشتر بر استراتژی به‌روزرسانی و انتشار وصله‌های امنیتی بر سرویس «ویندوز-به‌عنوان-خدمات» تاکید بیشتری داشته باشد.
 
مقامات این شرکت هفته گذشته روی سایت اینترنتی Microsoft Tech Comunity سیاست‌های جدید خود را در این زمینه منتشر کردند. آنها اعلام کردند که شرکت مذکور در حال کار کردن است تا استراتژی‌های خود برای به‌روزرسانی و وصله کردن ویندوز ۱۰ و مجموعه نرم‌افزاری آفیس را گسترش دهد و در این زمینه به جلو حرکت کند. 
 
قابلیتی که مایکروسافت هم‌اکنون با نام Current Branch در سیستم به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ معرفی می‌کند این است که یک چرخه ویژه با قابلیت بارگذاری دو بار در طول سال را ارایه دهد و البته نسخه سازمانی قابلیت مذکور با نام Current Branch for Business هم ارایه شده است که کسب و کارها بر اساس آن می‌توانند هر چهار ماه یکبار به‌روزرسانی گسترده و اصلی را در اختیار بگیرند.
 
مدیران مایکروسافت ماه گذشته توضیح دادند که این شرکت قابلیت‌های جدید در زمینه به‌روزرسانی را برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مجموعه نرم‌افزاری آفیس ارایه می‌کند و از سپتامبر پیش‌رو این دو نرم‌افزار جامع سالی دو بار به‌روز می‌شوند. به گفته مدیران مایکروسافت می‌توان از هم‌اکنون منتظر آن بود تا سپتامبر پیشرو نسخه Redstone ۳ برای ویندوز ۱۰ عرضه شود.