تایلند سرزمین رنگ های خیره کننده آسیا!

اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر فوق العاده و مقرون به صرفه هستید، خبر خوبی برای شما داریم! سفر به شهرهای مهم و زیبای تایلند که می تواند خستگی تمام سال گذشته را از تن بزداید و شما را برای سالی جدید و سرشار از موفقیت آماده کند. در این مطلب شما را با ویژگی ها و زیبایی های این دو شهر آشنا خواهیم کرد و راه حلی را ارائه می کنیم که کمک می کند تا ساده و راحت این سفر رویایی را پشت سر بگذارید.

چرا تایلند؟

تایلند به عنوان یکی از کشورهای توریستی و دیدنی در جنوب شرقی آسیا، از جاذبه های طبیعی زیادی برخوردار است و از نظر تاریخی و فرهنگی نیز جذابیت های فراوانی برای بازدید دارد. این کشور با تاریخ 5 هزار ساله اش، طی سالیان متمادی شاهد وقایع مختلف و بسیاری بوده است. در این میان پایتخت این کشور، بانکوک که پرجمعیت ترین شهر تایلند به حساب می آید، بیش از باقی شهرها تحت تاثیر قرار گرفته است. برای سفر به این شهر مهم و زیبا می توانید از خدمات مجموعه های گردشگری معتبری استفاده نمایید که علاوه بر بانکوک، شما را به دیگر شهرهای تایلند نیز می برند. از جمله جذاب ترین و زیباترین این شهرها، می توان به پوکت و پاتایا اشاره کرد.

همه آنچه در سفر به بانکوک باید بدانید!

بانکوک، به عنوان پایتخت تایلند بخش مهمی از فرهنگ تایلند را بازتاب می دهد؛ به همین دلیل می توانید با مواردی آشنا شوید که با فرهنگ کشور شما بسیار متفاوت است. یکی از آن ها، فرهنگ استفاده از غذاهای خیابانی به شمار می آید؛ تا جایی که برخی از بهترین غذاها را در سراسر شهر می توانید در غرفه های غذای خیابانی پیدا کنید. در بانکوک این نوع غذاها به صورت تازه و با رعایت بهداشت طبخ می شوند؛ در نتیجه می توانید آن ها با خیال راحت صرف کنید.

گذشته از این، اگر به بازار چاتوچاک می روید، باید به شما هشدار بدهیم! این بازارچه آنقدر جذاب است که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. چاتوچاک در فضایی نزدیک به 7 هکتار گسترده شده است که آن را به یکی از بزرگ ترین جمعه بازارها تبدیل می کند. شما می توانید در این بازار هرچه را که بخواهید پیدا کنید. از کیف های کوچک گرفته تا انواع اسباب بازی ها؛ بنابراین بهتر است مراقب باشید که کیف پولتان را برای هرچیزی که می بینید، خالی نکنید! اما یکی از نکاتی که دانستن آن مهم به نظر می رسد، این است که به راحتی می توانید در این شهر جا به جا شوید. بانکوک از بهترین و تمیزترین سیستم های حمل و نقل زمینی و زیر زمینی بهره می برد که تردد را در این شهر راحت و لذت بخش ساخته است؛ اما زیبایی ها و جاذبه های بانکوک به اینجا ختم نمی شود. این شهر خدمات لوکس اما مقرون به صرفه ای را به شما ارائه می کند! درست متوجه شدید. با اینکه همیشه واژه لوکس با هزینه های بالا مترادف است اما در بانکوک می توانید چنین خدماتی را با قیمت های کمتری تجربه نمایید. خدمات زیبایی، اقامت در هتل های 5 ستاره و راننده شخصی در این شهر هزینه سنگینی را شامل نمی شوند. هتل های واقعا لوکس حدود 100 دلار برای هر شب هزینه دارند. هر فردی با دیدن این اعداد و ارقام ترغیب می شود برای مدتی هم که شده، در هتل های تایلند اقامت کند!

یکی دیگر از ویژگی های جالب و جذاب بانکوک زندگی شبانه در این شهر است. چه اهل شب زنده داری باشید و چه نه، در هر صورت برایتان جالب است که در شب های زنده پایتخت تایلند قدم بزنید و از رفت و آمد در خیابان ها یا جشن هایی که برقرار می شود، لذت ببرید. بخصوص رستوران های این شهر در شب یکی از خاطرات به یادماندنی را از بانکوک برای شما رقم می زنند. در این زمان ها می توانید به بازارهای شبانه هم سر بزنید. این بازارها در گوشه و کنار شهر پیدا می شوند و هر جا که بروید، آن ها را می بینید. تقریبا می توان هر چیزی را در بازارهای شبانه بانکوک پیدا کرد. از سوپ تازه اردک گرفته تا انواع لباس های محلی و حتی قدم زدن در این بازارها هم می تواند برای گردشگران جالب و هیجان انگیز باشد.

بانکوک تنها شهر دیدنی تایلند نیست!

با این همه زیبایی و دیدنی های شگفت انگیز در بانکوک، تصور کنید که امکان سفر به شهری دیگر در تایلند وجود داشته باشد می تواند یک امکان بی نظیر و یک فرصت خارق العاده را خلق کند. سفر به پاتایا یا پوکت در کنار سفر به بانکوک چطور است؟ پوکت با سواحل زیبا و بی نظیرش می تواند به راحتی قلب هر گردشگر مشتاقی را به دست بیاورد؛ بازارهایش بهشتی برای دوستداران خرید به شمار می آید. اگر هم به دنبال خدمات آرامش هستید، هیچ کشوری بهتر از تایلند و هیچ شهری بهتر از پوکت نیست! در مقابل، اگر میخواهید بازارهای روی آب را ببینید، از باغ های گرمسیری بی نظیر دیدن کنید یا برای تفریح به یک پارک آبی فوق العاده بروید، مقصد شما قطعا پاتایا خواهد بود. علاوه بر این، یکی از جذابیت های این شهر، منظره شگفت انگیز پاتایا از تپه پراتومناک است که مهم نیست آن را در شب مشاهده می کنید یا روز، در هر دو صورت زیبایی بی نظیرش شما را مسحور خود می کند! تمام این زیبایی ها می تواند با یک خرید بلیط هواپیما بانکوک آغاز گردد.

شاید حالا به این فکر می کنید که چطور می توانید تور تایلند را رزرو کنید که با آن به دیدن تمامی این زیبایی ها بروید و در یک کلام، با یک تیر دو نشان بزنید. باید گفت، برای رزرو چنین تورهایی کافی است به وب سایت مجموعه های گردشگری معتبر و باسابقه سر بزنید تا در نهایت سرعت و سادگی بتوانید تور مورد نظر خود را بررسی و نهایی کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته تایلند سرزمین رنگ های خیره کننده آسیا! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.