تایید اچ‌تی‌سی ۱۰ پیش از معرفی رسمی توسط FCC

 

تایید رسمی اچ‌تی‌سی 10 توسط آژانس FCC حاکی از آن است که این اسمارت فون به زودی رسما معرفی خواهد شد. این کمپانی تایوانی در نظر دارد تا در تاریخ 12 آوریل از پرچم‌دار خود رونمایی کند.

htc-10-2

نکته جالب توجه اینجاست که HTC دو مدل را برای تایید به این آژانس ارسال کرده است، مدل‌های 2PS6200 و 2PS6500!

متأسفانه هیچ تصویری از این محصولات در اسناد ارسال شده وجود ندارد. HTC ترجیح داده است تا معرفی این پرچم‌دارش را تا لحظات آخر از رسانه‌ها مخفی نگه دارد. هنوز تفاوت‌های اصلی بین این دو مدل مشخص نیست، اما به احتمال زیاد تفاوت این دو در پشتیبانی از شبکه‌های مختلف است.

همان‌طور که تاکنون مشخص شده است، اچ‌تی‌سی 10 همراه با یک نمایشگر 5.1 اینچی از نوع Super LCD 5 با وضوح QHD عرضه می‌شود و خبری از AMOLED در این محصول نخواهد بود. بهره‌گیری از پردازنده فوق قدرتمند اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و پورت USB Type-C از دیگر مشخصات این پرچم‌دار تایوانی است.

این کمپانی تایوانی قول داده است که از یک دوربین کاملا راضی کننده و فوق‌العاده بر روی پرچم‌دار خود استفاده کند. شایعات حاکی از آن است که این دوربین یک نمونه 12 مگاپیکسلی البته از نوع اولتراپیکسل خواهد بود.

شما می‌توانید اچ‌تی‌سی 10 را در رنگ‌های مختلفی سفارش دهید. از نمونه‌های رنگ این پرچم‌دار می‌توان به مدلی با رنگ مشکی در قسمت جلویی و رنگ قاب پشتی مشکی و نقره‌ای و مدل دیگر قاب جلویی سفید و قاب پشتی سفید و طلایی اشاره کرد.

htc-10 HTC-10-3 Untitled-2

نوشته تایید اچ‌تی‌سی 10 پیش از معرفی رسمی توسط FCC اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.