تبلت جدید نوکیا با نمایشگر ۸ اینچی گواهینامه FCC را دریافت کرد

اخیرا یکی از تبلت‌های جدید نوکیا در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) رویت شده است. این تبلت احتمالا همان مدل پیش‌تر شایعه شده موسوم به نوکیا T10 خواهد بود. این تبلت از یک نمایشگر 8 اینچی و باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. تبلت نوکیایی رویت شده در وبسایت FCC از شماره مدل TA-1462 برخوردار است. این در حالیست که هیچ اشاره مستقیمی به نام نوکیا T10 نشده است.

پیش از این شاهد انتشار شایعاتی پیرامون نوکیا T10 بودیم و اکنون آخرین اطلاعات پیرامون این تبلت در وبسایت FCC ارائه شده است. نوکیا پیش‌تر تبلت اندرویدی T20 را روانه بازار کرده و شناسه TA-1462 احتمالا متعلق به تبلت آینده نوکیا خواهد بود.

دریافت گواهی FCC معمولا به عرضه قریب‌الوقوع یک دستگاه اشاره دارد. با این‌حال نوکیا تا این لحظه به هیچ‌گونه جزئیات خاصی در این زمینه اشاره نکرده است. فهرست FCC دربردارنده جزئیاتی پیرامون اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری، امکانات ارتباطی و سایر مشخصات دستگاه است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا T10 همانند مدل نسل قبلی خود یک تبلت اقتصادی به‌شمار خواهد رفت. بنابراین نرخ نوسازی نمایشگر مورد استفاده در این تبلت احتمالا در محدوده 60 هرتز خواهد بود. باتری این دستگاه احتمالا تا حداکثر 24 ساعت شارژدهی داشته و از فناوری شارژ 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه تبلت جدید نوکیا احتمالا مجهز به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

امکانات ارتباطی برای تبلت مدل TA-1462 شامل اتصال 4G، بلوتوث و وای‌فای خواهد بود. با این‌حال هیچ تضمینی وجود ندارد که تبلت شایعه شده همان نوکیا T10 باشد. البته با اعلام زمان برگزاری رویداد معرفی آینده توسط کمپانی HMD Global جزئیات بیش‌تری در رابطه با این تبلت منتشر خواهد شد.

تبلت نوکیا T20

نوشته تبلت جدید نوکیا با نمایشگر 8 اینچی گواهینامه FCC را دریافت کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.