تبلیغ بیبی دوج کوین در مسابقات ماشین سواری ناسکار (NASCAR)

تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌ها روز به روز گسترده شده و مسابقات ماشین سواری و جذاب NASCAR همیشه یکی از اولین و البته بهترین گزینه‌های شروع کمپین‌های تبلیغاتی برای توسعه دهندگان و خالقین این توکن‌ها یا کوین‌هاست. کاری که پیش از این Doge Coin نیز از آن بهره برده است.

بیبی دوج کوین، به عنوان اولین توکن فعال در حوزه خیریه خصوصا تامین پناهگاه برای سگ‌های بی سر پناه و البته حامی حیوانات، به تازگی تبلیغات خود را بر روی یکی از خودروهای این مسابقات آغاز کرده است.

بیبی دوج کوین که کمتر از یک ماه است از تولدش می‌گذرد، باتوییتی از ایلان ماسک معروف شد و پس از آن نزدیک به 500 هزار سرمایه گذار به دست آورده و این روزها آن را به عنوان پسر دوج کوین می‌شناسد. توسعه دهندگان این توکن تاکنون چیزی نزدیک به 100 هزار دلار به موسسات خیریه‌ای که از سگ‌های بی‌سرپرست نگهداری می‌کنند، اهدا کرده است.

این تبلیغ بر روی ماشین براندون براون کار شده است. وی در این مورد می‌گوید که من خودم صاحب یک سگ بوده و بسیار حیوانات را دوست دارم. وقتی اهداف بیبی دوج را شنیدم بسیار هیجان زده شده و تصمیم به همراهی و کمک به این تیم خلاق گرفتم. ماشینم بسیار زیبا شده و برای مسابقه با آن سر از پا نمیشناسم!

لازم به ذکر است که این مسابقه طی روزهای گذشته برگزار شده است.

 

از کجا بیبی دوج بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی دوج کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی دوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

نوشته تبلیغ بیبی دوج کوین در مسابقات ماشین سواری ناسکار (NASCAR) اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.