تبلیغ تلویزیونی جدید سامسونگ از عرضه گلکسی زد فولد ۳ با دوربین زیر نمایشگر حکایت دارد

آخرین تبلیغات تلویزیونی شرکت سامسونگ در پایان هفته گذشته نمایش داده شدند. این تبلیغات با هدف تمسخر اپل و گوشی آی‌فون این شرکت تولید شدند. یکی از تبلیغات با هدف نمایش برتری عملکردی دوربین اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا 5G هنگام عکاسی از ماه در مقایسه با آی‌فون 12 پرو مکس منتشر شد. پیشرفته‌ترین هندست سامسونگ مجهز به قابلیت زوم فضایی 100 برابری است.

تبلیغ تلویزیونی جدید سامسونگ احتمالا به یکی از مشخصه‌های گلکسی زد فولد 3 اشاره دارد

دومین محتوای تبلیغاتی به بررسی تصاویر ثبت شده از یک ساندویچ پنیری توسط 2 هندست می‌پردازد. در تصاویر ثبت شده دوربین گلکسی S21 اولترا 5G موفق به ثبت جزئیات بیش‌تری از سطح نان شده است. همان‌طور که طی هفته گذشته نیز اعلام شد؛ شرکت سامسونگ ظاهرا از تولید تبلیغات کنایه‌آمیز که به مقایسه گوشی‌های گلکسی با آی‌فون‌های اپل می‌پردازند؛ فاصله گرفته است. غول کره‌ای اخیرا یک تبلیغ تلویزیونی جدید تحت‌عنوان “Life Opens up with Galaxy” را منتشر نموده است. به‌نظر می‌رسد که در این تبلیغ ماهیت محصور شده سیستم‌عامل iOS مورد سرزنش قرار گرفته است. این ویدیوی 53 ثانیه‌ای در یوتیوب منتشر شده است؛ بدان معنا که کاربران احتمالا آن‌را در قالب یک محتوای مفید حدودا 30 ثانیه‌ای مشاهده خواهند کرد.

قابلیت ارسال کامنت‌ برای این ویدیو همانند عنوان آن باز بوده و این پدیده ماهیت آزاد و بدون محدودیت دستگاه‌های اندرویدی خانواده گلکسی را به ذهن متبادر می‌کند. در مقابل شرکت اپل اخیرا از سوی دادگاه به اجرای رویکرد ضدرقابتی و انحصارطلبی در سیستم‌عامل iOS متهم شده است.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که سرتیتر “Life opens up with Galaxy” احتمالا دستگاه‌های تاشو سامسونگ نظیر گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G را توصیف می‌کند. ورژن‌های جدید هر 2 هندست فوق احتمالا طی 3 ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. با نزدیک شدن به پایان تبلیغ تصویر گلکسی زد فولد 2 نمایان می‌شود؛ با این تفاوت که حفره کروی‌شکل مربوط به دوربین جلویی ظاهرا از بین رفته است.

آیا سامسونگ به‌طور غیرمستقیم به اسمارت‌فون آینده خود با نام گلکسی زد فولد 3 اشاره نموده است؟ از این گذشته در ماه فوریه یک خبرچین قابل اعتماد با نام Ice Universe اعلام کرد که گلکسی زد فولد 3 به احتمال فراوان مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. توان پردازشی این هندست احتمالا از طریق تراشه 5 نانومتری اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام تامین خواهد شد. همچنین نمایشگر خارجی 6.21 اینچی این هندست در صورت باز شدن به یک نمونه تبلتی با اندازه 7.55 اینچ تبدیل می‌شود.

جدیدترین تبلیغ تلویزیونی سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی ظاهرا ماهیت انحصاری و بسته سیستم‌عامل iOS اپل را مورد انتقاد قرار داده است

بر اساس گزارشات گلکسی زد فولد 3 مجهز به 256 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و به‌همراه رابط کاربری One UI 3.5 مبتنی بر اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. این رابط کاربری بخش عمده‌ای از المان‌های قابل لمس را به نزدیک قسمت تحتانی نمایشگر منتقل خواهد کرد. بنابراین کاربران برای رساندن انگشتان خود به  آیکون یا لینک موردنظر دچار زحمت نخواهند شد. این هندست از قلم S Pen پشتیبانی نموده و حتی از یک درگاه جهت نگهداری ابزار دیجیتالی نگارش میزبانی خواهد کرد. بعلاوه گلکسی زد فولد 3 احتمالا با استفاده از آلیاژهای نظامی و فلزات کربن و تیتانیوم ساخته خواهد شد. این ترکیبات در مقایسه با آلومینیوم به‌مراتب سبک‌تر، مستحکم‌تر و البته گران‌تر هستند.

سامسونگ در فهرست ویدیوی یوتیوبی خود خاطرنشان می‌کند:

“آزادی عمل مفهومی است که ما به آن اعتقاد داریم و این باور در بطن تمامی فعالیت‌های ما وجود دارد. در پی ایجاد فناوری با مرزها و محدودیت‌های کمتر ما خلاقیت، نوآوری و آزادی بیش‌تری را فراهم می‌کنیم. ما با گرایشی زیبا به سوی آزادی عمل متولد شده‌ایم. این آزادی در اختیار کلیه افراد بوده و تمامی حوزه‌ها را شامل می‌شود. سری گلکسی با هدف خلق دنیایی آزاد عرضه شدند. ممکن نمودن نوآوری‌های غیرممکن و ارتباط بدون محدودیت با دستگاه‌ها، برندها و مردم منوط به عدم انحصار و برابری کلیه افراد با یکدیگر است. با کاهش محدودیت‌ها در جهان ما می‌توانیم مرزهای جدیدی را فتح کنیم. با وجود دستگاه‌های گلکسی مرزهای زندگی جابه‌جا خواهند شد.”

نوشته تبلیغ تلویزیونی جدید سامسونگ از عرضه گلکسی زد فولد 3 با دوربین زیر نمایشگر حکایت دارد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.