تحلیلگران عرضه زود هنگام گلکسی نوت ۶ را پیش‌بینی می‌کنند

 

note-5-feature

شکی نیست که گلکسی S7 و گلکسی S7 edge تا به حال بسیار موفق بوده‌اند. یکی از تخمین‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ فقط در ماه اول 9 میلیون از این دو گوشی را فروخته است که نسبت به گلکسی S6 و گلکسی S6 edge که 3 میلیون فروش داشتند، بسیار بیشتر است (البته بر طبق آمار سامسونگ، فروش این دو دستگاه، 10 میلیون بوده است).

تقاضا برای این دو پرچمدار  و موفقیت آنها را می‌توان به قیمت پایینتر نیز نسبت داد و این نشان می‌دهد که سامسونگ پیش از ارایه این دو محصول به بازار، تحقیقات کافی را انجام داده است. برخلاف سال گذشته، سامسونگ تخمین‌ها برای فروش مدل edge را بیشتر کرده است که پرواضح است که مدل محبوب‌تر نیز هست.

همه این عوامل، تحلیلگران را بر آن داشته است که پیش‌بینی کنند که سامسونگ ممکن است که گلکسی نوت 6 را پیش از آیفون 7 به بازار معرفی کند و در جولای به جای آگوست از این محصول رونمایی کند. البته باید در نظر داشت که اینها فقط برآورد تحلیلگران است و نه اطلاعات رسمی از سامسونگ! بنابر گزارش‌ها، احتمال اینکه گلکسی نوت 6 قبل از آگوست به بازار بیاید، بسیار کم است. تا به حال هیچ سخت‌افزاری برای گلکسی نوت 6 توسعه داده نشده است، که احتمال معرفی پیش از آگوست را کم می‌کند.

نوشته تحلیلگران عرضه زود هنگام گلکسی نوت 6 را پیش‌بینی می‌کنند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.