تخفیف ۱۵۰ دلاری اچ‌تی‌سی برای HTC U Ultra

تخفیف 150 دلاری اچ‌تی‌سی برای HTC U Ultra

اوایل سال 2017 بود که اچ‌تی‌سی مدل U Ultra را روانه بازار کرد. U Ultra یک اسمارت‌فون بالارده است که به خوبی می‌تواند لقب پرچم‌داری اچ‌تی‌سی در اوایل سال 2017 را برعهده بگیرد. این اسمارت‌فون مشخصات خوب و قدرتمندی دارد اما قیمت 749 دلاری آن کمی زیاد به نظر می‌رسد، به ویژه زمانی که بدانید با این قیمت اسمارت‌فون‌های قدرتمندتری نیز برای خرید وجود دارند.

خوشبختانه حالا این امکان برای برخی از کاربران وجود دارد که بتوانند HTC U Ultra را با قیمت کم‌تری تهیه کنند. اچ‌تی‌سی این خبر را در وب‌سایت Reddit منتشر کرده است. مطابق این پست یک کوپن تخفیف برای اعضای TEAMHTC# در نظر گرفته شده است که به ایمیل اعضا ارسال خواهد شد. به وسیله این کوپن، کاربر می‌تواند U Ultra را با تخفیفی 150 دلاری و با قیمت 599 دلار خریداری کند.

همان‌طور که گفته شد این تخفیف تنها برای کاربرانی است که کد تخفیف را دریافت کرده‌اند، با این وجود اگر این کد را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با عضویت در این وب‌سایت شانس خود را برای دریافت کد امتحان کنید. اگر پیش‌تر عضو این وب‌سایت شده‌اید، می توانید به ایمیل خود مراجعه و دریافت یا عدم دریافت این کد تخفیف را بررسی کنید. این کد تخفیف تنها برای ایالات متحده قابل استفاده است و در دیگر کشورها فاقد اعتبار است، اما کاهش قیمت این اسمارت‌فون می‌تواند موجب از میان رفتن حباب قیمتی در بازارهای مختلف باشد.

پیش بینی می‌شود که اچ‌تی‌سی به‌زودی این تخفیف را برای سایر مناطق و به‌صورت عمومی ارایه دهد.

نوشته تخفیف 150 دلاری اچ‌تی‌سی برای HTC U Ultra اولین بار در پدیدار شد.