تست خط و خش، حرارت و خم کردن گوشی گلکسی S7 Edge [ویدیو]

 

gsmarena_001

عبارت #bendgate را به خاطر می‌آورید؟! داستان این کلمه بر می‌گردد به سال ۲۰۱۴ پس از اینکه اپل آیفون ۶ پلاس در برابر تست‌های فشار، خم شدگی از خود نشان می‌داد. از آن زمان تا به‌حال، برخی از افراد به طور دایم هر گوشی جدیدی که معرفی می‌شود را در برابر این تست قرار می‌دهند تا نتیجه مشخص گردد که آیا چنین حالت خم شدگی برای گوشی‌های دیگر اتفاق می‌افتد یا خیر. اما برای اینکه تست خم شدن خود به تنهای کمی حوصله‌ سربر است (!) سازنده ویدیو زیر خلاقیت به خرج داده و چند تست دیگر را نیز بر روی یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 Edge انجام داده است. پس در این ویدیو علاوه بر تست مقاومت گوشی مورد اشاره در برابر خم شدن، تست مقاومت آن در برابر خش برداشتن و آتش را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

تست خط و خش برداشتن دستگاه را می‌توان بهترین بخش آن دانست که صفحه نمایش تلفن هوشمند مورد بحث و نیز بخش پشتی آن و همچنین لنز دوربین‌ها و پلاستیک بالای فلاش LED نیز مورد تست قرار می‌گیرند. در نهایت نیز تست اشاره شده بر روی فریم فلزی دستگاه انجام می‌‌پذیرد تا این‌بخش با چاقو نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

در نهایت می‌بینیم که گلکسی S7 Edge در بخش صفحه نمایش بسیار خوب عمل می‌کند و شما نمی‌توانید به راحتی آن را خم کرده یا بشکنید، اما پنل پشتی کمی نسبت به این دو مورد ضعیف‌تر عمل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم خودتان ویدیو‌ را مشاهده کرده و در رابطه با آن قضاوت کنید.

نوشته تست خط و خش، حرارت و خم کردن گوشی گلکسی S7 Edge [ویدیو] اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.