تشکیل چهار کارگروه در کمیسیون اینترنت نصر تهران

کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران چهار کارگروه تخصصی «ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات»، کارگروه «ارتباط با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداري و مسائل مرتبط»، كارگروه «شركت هاي FCP» و كارگروه «سروکوها(servco)» ها را تشکیل داد.
 
 
کمیسیون اینترنت و انتقال داده ها  در اولین جلسه خود در سال جدید، تشکیل این چهار کارگروه تخصصی را مصوب کرد.
کارگروه تخصصی « ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات» با هدف افزایش سطح ارتباط و تعامل کمیسیون اینترنت و انتقال داده ها با بدنه رگولاتوری و همچنین ارتباط دوسویه با کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان عالی ترین  مرجع سیاستگذاری، تدوین و تصویب مقررات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شکل گرفته است.
کارگروه «ارتباط با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مسائل مرتبط» با هدف تنظیم روابط کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نصر تهران با سازمان فاوای شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در حوزه ICT و  برای حفظ ارتباط و تعامل دوسویه فعالان کمیسیون با سازمان فاواي شهرداري  تشکیل شده است.
کارگروه «شركت هاي FCP» کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به منظور بررسی مسایل و حفظ ارتباط و پيگيري مطالبات منطقي فعالان و دارندگان پروانه FCP تشکیل شده است.
کارگروه سروکوها ( servco) کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به منظور بررسی مسایل و حفظ ارتباط و پيگيري مطالبات منطقي فعالان و دارندگان پروانه سروکو تشکیل شده است.
کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان از تمام فعالان و علاقه مندان به موضوع کارگروه های یادشده دعوت می کند برای عضویت در این کارگروه ها
 ثبت نام کنند.
متقاضیان می توانند درخواست عضویت خود در کارگروه موردنظر را به ایمیل [email protected] ارسال کنند.